Inlägg från: Anonym (f) |Visa alla inlägg
  • Anonym (f)

Får man onanera på jobbet?

Jag gjorde det på chefens kontor en gång. I övrigt händer det inte så ofta, är lite svårare rent praktiskt för mig som kvinna.

• Anonym (f)
    Anonym (Kille) skrev 2019-12-19 12:29:16 följande:
    Känns väl som det är lättare för en kvinna... bara å stoppa in handen lite diskret å smeka, eller
    Njae, beror kanske på hur man lättast kommer. Med byxor på kan jag inte sära benen tillräckligt för att komma åt, då skulle jag behöva gå i mjukisbyxor, och det gör man inte på mitt jobb. Sedan behöver jag spänna benen lite, även det kan bli opraktiskt sittande.
  • Anonym (f)
    Anonym (Kille) skrev 2019-12-19 12:37:55 följande:
    Ok, då e jag med, du får göra som jag, gå på toa
    Jo, det händer ibland att jag gör. Brukar inte vara på chefens kontor, var en tillfällig knäpp. 
  • Anonym (f)

Är ganska säker på att min kollega gör det i slutet av varje natt vi jobbar ihop.

• Anonym (f)
    Anonym (Spännande) skrev 2024-03-01 14:00:00 följande:
    Berätta gärna, varför tror du det? 
    Anonym (Ck) skrev 2024-03-01 16:03:28 följande:
    Vad har du gjort för retsamt under kvällarna för att han ska vilja göra det?

Vi pratar ofta om olika sexuella erfarenheter vi gjort tidigare. Som "kompisar" skulle göra. Vi ligger ofta tillsammans vända mot varandra när vi berättar om dessa, utan att röra vid varandra. Jag poserar gärna lite så han ser valda kroppsdelar, fast av "misstag". Jag råkar stryka mig mot honom när vi jobbar eller rättar till något i hans ansikte/hår/skägg. Vi låtsasbråkar.
  • Anonym (f)
    Anonym (Spännande) skrev 2024-03-01 14:00:00 följande:
    Berätta gärna, varför tror du det? 
    Varför jag tror det är för att han stannar på toa längre än vanligt och ser mindre kåt ut efteråt.
  • Anonym (f)
    Anonym (Ck) skrev 2024-03-01 16:39:37 följande:
    Ojdå. Det låter som att du är duktig på att förspela ;) 
    Tack, det är vi nog båda. 
  • Anonym (f)
    Anonym (Ck) skrev 2024-03-01 16:43:14 följande:
    Men.. Förstår han inte att han borde dra dig mer åt sidan? 
    Åt sidan? Vi jobbar ensamma, om det är det du menar. Han är ganska försiktig på jobbet ändå.

Han rörde vid mig en gång på ett sätt som inte gick att förklara, så som mina beröringar alltid gör (haha) det kände han behov av att be om ursäkt för. 
  • Anonym (f)
    Anonym (Ck) skrev 2024-03-01 16:52:49 följande:
    Ja, åt sidan. Lite ska man ju förflytta sig. Typ passa på medans du är "upptagen" med att jobba då man börjar smiska skinkorna. ;)
    Vi jobbar med människor, så det kan nog lätt bli fel, haha. 
  • Anonym (f)
    Anonym (Spännande) skrev 2024-03-01 17:54:24 följande:
    Men att ni aldrig gjort mer med varandra kan jag inte förstå. Jag hade haft väldigt svårt att hålla mig iaf. Men det låter helt klart som ni har kul tillsammans ;)
    Önskar han var mer som dig och inte ett sånt kontrollfreak. :)
  • Anonym (f)
    Anonym (Sexfixering i samhället-) skrev 2024-05-25 22:14:21 följande:

Kanske om man är en sexuellt frustrerad incelfjant. För oss övriga, nej, det är inte ett normalt beteende. Bara sorgligt och en aning skrattretande. 

Jag gör det ofta för att undvika hoppa på min kollega. 
Svar på tråden Får man onanera på jobbet?