• Anonym (MM)

Får man onanera på jobbet?

Tycker ni det är ok att man onanerar på jobbet, på en toalett då, inte så folk ser.

Tycker spontant det är ok för tjejer men inte för killar. Tjejer sölar ju inte ner men en kille kladdar ju ner. 

• Svar på tråden Får man onanera på jobbet?
  • Jonnynilsson

Sköter man det snyggt och det inte går ut över arbetet så ser jag inget problem i onani på jobbet.

• Anonym (jävla djur)
    Anonym (Anna) skrev 2021-10-07 09:02:18 följande:

Det äcklar mig att veta att så många onanerar på jobbet. Onani är underbart men alltså? Jag ser alla mina kollegor framför mig hur dom sitter på toan och drar i snorren eller tjejer som smeker en våt mus. Tvättar folk händerna efter? Nej fy! Hade aldrig fallit mig in hur kåt jag än var. Direkt jag gå in på toan på jobbet äcklas jag av vetskapen att alla mina kollegor sitter där med sina nakna rumpor och skiter och pissar.

Men vi är ju alla olika!

Känner precis som du i frågan. Att folk är så primitiva och snuskiga att de onanerar på jobbet, sån info jag önskar att jag aldrig fått. Kan inte sluta tänka på detta när jag ser mäns händer. Ser bara en äcklig kuk och massa klet och en hand som säkert inte ens tvättats ordentligt.. Man vet ju mäns hygien vid toabesök och coliebakterierna som flödar i offentliga miljöer. Jag blir förfärad när jag hör det och känner att min respekt för människan som art är väldigt låg.

Att folk inte kan styra sina lustar och lägga beslag på dessa ens på arbetstid...sanslöst! Tror de flesta hade äcklats våldsamt om de visste vad kollegan nyss gjort på toa.
  • Jonnynilsson
    Anonym (jävla djur) skrev 2021-10-11 14:35:11 följande:
    Känner precis som du i frågan. Att folk är så primitiva och snuskiga att de onanerar på jobbet, sån info jag önskar att jag aldrig fått. Kan inte sluta tänka på detta när jag ser mäns händer. Ser bara en äcklig kuk och massa klet och en hand som säkert inte ens tvättats ordentligt.. Man vet ju mäns hygien vid toabesök och coliebakterierna som flödar i offentliga miljöer. Jag blir förfärad när jag hör det och känner att min respekt för människan som art är väldigt låg.

Att folk inte kan styra sina lustar och lägga beslag på dessa ens på arbetstid...sanslöst! Tror de flesta hade äcklats våldsamt om de visste vad kollegan nyss gjort på toa.
    Du behöver söka hjälp. Du är absolut inte frisk. 
  • Anonym (jävla djur)
    Jonnynilsson skrev 2021-10-11 14:43:24 följande:
    Du behöver söka hjälp. Du är absolut inte frisk. 
    Tack för tipset! Sak genast ringa moralakuten.
  • Anonym (Muhaha)

Att dra en Tarzan eller gå o bajsa spelar väl ingen roll? båda tar tid? båda är sköna? du frågar väl inte om man får bajsa väl?.

• Anonym (Klabbe)
    Anonym (jävla djur) skrev 2021-10-11 14:35:11 följande:

Usch, ja. Vita svenska män som runkar. Fy!
  • Anonym (Tjej90)

Jag tycker det är ok så länge det sker diskret och man gör rent efter sig om det behövs. Jag har oftast ett starkt behov av att onanera på min lunchrast eftersom jag och min närmsta kollega pratar mycket om sex och tar på varandra när vi åker mellan våra arbetsytor.

• Anonym (Nyfiken strut!)
    Anonym (Tjej90) skrev 2021-10-13 14:46:22 följande:

Jag tycker det är ok så länge det sker diskret och man gör rent efter sig om det behövs. Jag har oftast ett starkt behov av att onanera på min lunchrast eftersom jag och min närmsta kollega pratar mycket om sex och tar på varandra när vi åker mellan våra arbetsytor.

Låter riktigt intressant, vad har ni för jobb??
  • Grossglanz

De é gött at runka pojkar

Svar på tråden Får man onanera på jobbet?