• cleo

BIM april 2015

Hoppar in här, då jag inte plussade i mars Rynkar på näsan har BIM 16 april och beräknad ägglossning 2-3 april. Håller tummarna ännu hårdare denna månad (om det ens är möjligt!)
    Jag är 20 år, tillsammans med min pojkvän sedan sex år tillbaka och slutade med p-piller mars 2014, vi började försöka aktivt i juni 2014. Så det börjar bli riktigt jobbigt det här Gråter Vill sååååå gärna!

• cleo
    Caisas skrev 2015-03-24 08:19:42 följande:

Någon mer här som testat rosenrot? Jag började med det på onsdagen den 4:e och mensen kom den 8:e, sedan fick jag ÄL den 19-20:e. Kände av ÄL ganska tydligt också, var ganska illamående.

Det här var min första "riktiga" mens och ÄL sedan jag slutade med nuvaring den 2:a februari och det kan lika gärna vara så att det hänt även utan rosenrot, men jag har läst så många andra positiva erfarenheter om det att jag nästan vill tro att det var lite rosenrotens förtjänst... Flört

Jag kommer förmodligen att gravtesta den 4:e april! Skrattande

Jag har inte testat rosenrot men har precis börjat med munkpeppar (agnus castus) som ska ha lite liknande effekt. Bara läst bra om munkpeppar så tänkte ge det ett försök ;) blev illamående och lite ont i magen igår och idag men hoppas att det är övergående. Behöver ju inte heller vara munkpepparn, kan även bli illamående vid mensvärk. Jag äter munkpepparn från mensens första dag till äl.
  • cleo

Hela kommentaren kom inte med, tänkte avsluta med att säga att jag håller mina tummar att du plussar 4e april ;)

• cleo

Vill någon vara snäll och lägga in mig i listan? :) BIM 16/4 äl 2/4 :*

• cleo
    pysselini skrev 2015-04-02 11:48:45 följande:

Räknade precis ut (mha någon slags onlinekalkylator) att om det tar sig den här gången blir beräknat förlossningsdatum 24/12... tja, varför inte :) någon mer?

Samma här, 24/12, fin julklapp :) men om vi lyckas bli gravida så finns det en risk att det blir januari också, plus/minus 14 dagar brukar man ju säga :) hur som skulle jag bli såååå glad för ett plus :) vi håller tummarna!
  • cleo
    lanylena skrev 2015-04-07 06:52:58 följande:

Nu kom det lite rosa på pappret, smile4.gif så jag är verkligen borträknad denna månad. Stort lycka till ni andra. Jag har skapat maj-tråden, så för er som inte plussar i april, är ni varmt välkomna dit: BIM maj 2015

Styrkekram??
  • cleo
    HCS skrev 2015-04-10 09:31:59 följande:

Hoppar med här igen då när jag följt er tidigare smile1.gif Fick tidigt mf i veckan innan påsk (5+3) så jag hoppas på ägglossning snart och bim i slutet av april!

BIM 27/4 om man räknar mf som mens och äl därefter! 

Nej, vad tråkigt! Jag beklagar <3 hoppas Att det tar sig snart igen, Styrkekram!
  • cleo

Måste tyvärr hoppa ur den här tråden då mensen kom idag :(

Svar på tråden BIM april 2015