• Forumvärd

    Hur var ditt humör när du vaknade i morse på en skala 1-10

    God morgon!
    Hoppas dagen började bra och att ni vaknade pigga och fulla med tillförsikt inför en ny dag!
    Det gjorde jag!

    Hur var ditt humör i morse?
    Gör en uppskattning på en skala mellan 1-10. 1- uruselt och 10- yaaaay kan inte bli bättre!

    Rösta och berätta gärna i tråden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur var ditt humör när du vaknade i morse på en skala 1-10
  • BigMami

    Uselt!! Höggravid med värk genom hela nätterna och måste upp på morgonen för att få iväg barn till skola och dagis.. Men snart vänder det!

    Det enda positiva är att morgnarna är ljusare

  • Forumvärd
    BigMami skrev 2015-03-11 09:05:16 följande:
    Uselt!! Höggravid med värk genom hela nätterna och måste upp på morgonen för att få iväg barn till skola och dagis.. Men snart vänder det!
    Det enda positiva är att morgnarna är ljusare smile1.gif
    Din stackare!
    Minns hur jobbigt det var med gravidmagarna på slutet men snart så byts magen mot en baby. Härligt!
    Visst är det skönt att det blivit ljusare på morgnarna. Skönt med ljuset och fågelkvittret. Hoppas du får en bra dag!
  • sextiotalist

    Jag känner inte efter så mycket, utan det bara rullar på.

  • Anonym (usch)

    irriterad som sjutton på min man. men det var jag redan igår kväll också, så det åkte väl med under natten

  • Mrs D

    7 a. Varför?

    + ingen katt som vill ha uppmärksamhet, ingen hund som skällde, ingen make med super tidigt alarm.

    - brand larmet pep som vanligt, det är kallt och jag har en dunder förkylning.

  • Michael 310

    En stark 8:a , Ledig nästan 2 veckor till strålande väder . En glad son som var helt ok med att jag och sambon låg i sängen och tittad på morgontv i en timme med honom.

  • Anonym (Wow)

    Om jag inte hade varit så trött hade jag röstat 10. Nu blev det 9. Jag vaknade bredvid min make som smekte mig över ryggen

  • Abbe83

    En 5:a. Brukar inte ha bra morgonhumör, är väldigt morgontrött. Men idag kändes det okej, blev piggare av att gå ut i skogen med vovven. 

Svar på tråden Hur var ditt humör när du vaknade i morse på en skala 1-10