• Anonym (x)

    Hur länge väntade ni innan knull?

    Jag har precis börjat dejta min kollega som blev dumpad av sin kille innan hon födde. Vet att det kan bli vi två och seriöst. Men jag har dåligt tålamod. Hur länge ska man behöva vänta på att få knulla? Är ju hur sugen som helst på mer än bara bli avsugen.....

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge väntade ni innan knull?
  • Anonym (..)

    Jag och sambon hade sex på första dejten. Så inget svar stämmer för oss.

  • IsDimma

    Jag och sambon hade sex andra dagen vi träffades...

    Men det beror ju mycket på hur man är som person.

  • fluu

    Det är ju olika för alla, ni väntar tills ni är redo och tycker att det är rätt helt enkelt. Vi hade varit tillsammans(inte bara dejtat då) i två månader innan vi hade sex.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • kasovi

    Hmm... Om du blir avsugen redan så borde det väl inte vara mer "fel" att ha vaginalt?

    Jag tror att det tog två veckor för mig och min sambo innan vi hade sex... Nu är vi inne på år 4 och väntar bebis :)

  • Anonym (Dag två)

    Vi hade sex andra gången vi sågs. Nu har vi varit tillsammans några år, har barn ihop och försöker bli gravida igen

  • Anonym (Bonusmamman)

    Jag och min nuvarande sambo väntade ca 5-7 veckor. Var i samma sits som du, fast han hade barn sedan innan inte jag.

    Vi kände också att det skulle bli seriöst mellan oss, men ville ändå inte ha sex så det blev seriöst för fort, med tanke på att jag helt plötsligt skulle hamna i ett förhållande med barn.

    Du kan ju prata med henne, vad hon tycker om att ta ert dejtande ett steg längre :)

  • Anonym (Läs)

    Han har ju postat den här i "sex efter förlossning"

  • Anonym (Dag två)
    Anonym (Läs) skrev 2015-03-11 20:14:37 följande:

    Han har ju postat den här i "sex efter förlossning"


    Haha, jaha! Sitter med mobilen så ser inte vilken kategori den ligger i:-P

    Efter förlossningen väntade vi ca 8 veckor. Man ska ju helst ha slutat blöda och har man blivit sydd måste det ju läka och sluta göra ont först. Hon bestämmer när hon är redo!
  • Anonym (x)
    Anonym (Läs) skrev 2015-03-11 20:14:37 följande:

    Han har ju postat den här i "sex efter förlossning"


    Precis!!
    Det är fittan efter förlossningen som är problemet. Hon skulle gladeligen vilja bli knullad konstant om det inte vore därför. Det är där frustrationen ligger från mig.
  • Anonym (Läs)
    Anonym (x) skrev 2015-03-11 20:48:41 följande:

    Precis!!

    Det är fittan efter förlossningen som är problemet. Hon skulle gladeligen vilja bli knullad konstant om det inte vore därför. Det är där frustrationen ligger från mig.


    Är du typ 15 år eller...?
  • Anonym (Tjej)

    Jag väntade ett år efter förlossning innan det kändes okej med sex.

    Men ny partner hade inte gjort det svårare.

  • fluu

    Efter förlossningen väntade vi tre veckor med vaginalt sex. Ts, hon känner när hon är redo.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (x)
    fluu skrev 2015-03-12 18:27:18 följande:

    Efter förlossningen väntade vi tre veckor med vaginalt sex. Ts, hon känner när hon är redo.


    Så långt är jag med.
  • Anonym (Frun)

    Efter första väntade vi 5 v. Sonen föddes sjuk, så vi hade annat att tänka på. Han hade redan hunnit med tre operationer vid det laget. Jag gick sönder en del och blev klippt, så det gjorde ont efter 5 veckor.
    Andra förlossningen var mycket bättre och då hade vi helt okej sex första gången efter 13 dagar. Klart att man fick vara försiktig ändå.

  • IsDimma
    Anonym (Läs) skrev 2015-03-11 20:14:37 följande:

    Han har ju postat den här i "sex efter förlossning"


    Haha det syns inte i appen
  • Titanochsilver

    När jag och mitt ex var ihop väntade vi i 4 månader. Det var ett krav från min sida då jag ville vara säker på att det var mig som person han tyckte om, inte min kropp. 

  • Anonym (x)
    Titanochsilver skrev 2015-03-12 20:38:07 följande:

    När jag och mitt ex var ihop väntade vi i 4 månader. Det var ett krav från min sida då jag ville vara säker på att det var mig som person han tyckte om, inte min kropp. 


    Men när ni har barn ihop så förstår du väl att det är dig han vill ha. Varför skulle han knulla dig gravid annars?
  • Titanochsilver
    Anonym (x) skrev 2015-03-14 02:28:52 följande:
    Men när ni har barn ihop så förstår du väl att det är dig han vill ha. Varför skulle han knulla dig gravid annars?
    Nu har ju inte jag några barn så kan inte riktigt uttala mig om just den biten...
  • Anonym (x)
    Titanochsilver skrev 2015-03-14 08:51:29 följande:
    Nu har ju inte jag några barn så kan inte riktigt uttala mig om just den biten...
    Okej, men då missade du vad frågan handlade om ju.
Svar på tråden Hur länge väntade ni innan knull?