• Anonym (Snäll­a frun)
    Fri 22 Jan 2021 15:46
    34080 visningar
    137 svar
    -1
    137
    34080

    Bucket list, Sex

    To do:
    Vara fastbunden mellan 2 träd med ögonbindel och bli tagen av flera. 
    Ögonbindel på ett hotellrum och fler kommer in och gör vad de vill med mig. 
    Bli knullad av ett kompisgäng/kollegor (Fantasi som jag inte tror kommer att göras)

    Check:
    Gangbangad.
    Sprutad i ansiktet av flera vid samma tillfälle.
    DP
    DP och en i munnen.
    2 i musen samtidigt.
    MMF och FFM.
    Camshow med annan tjej.
    Gruppsex 4 eller fler med blandade kön.
    Sex med annan kvinna.
    Sugit någon tillsammans med annan kvinna. 
    Cumswappat
    Sex på swingersklubb
    Sex öppet bland folk utomhus.
    Sex i provhytt, klassrum, bil, toalett, balkong.
    Blivit bunden och piskad

  • Anonym (Snäll­a frun)
    Fri 29 Jan 2021 09:58
    +1
    Anonym (ovetande) skrev 2021-01-28 19:37:08 följande:

    DP och DVP - alltså hur då dubbel... ?  Hur gör man? Oskyldig

    Jag inser att jag har testat rätt många av sakerna på folks lista men jag trodde inte det hörde till nåt ovanligt. Men detta- dubbel - det har jag definitivt inte testat. 


     


    Dp har jag haft flera gånger och älskar känslan. 
    Det är inte så svårt. Jag grenslar en kille och lägger mig framåt och en kille ställer sig bakom och är i rumpan. Däremot krävs det att killarna har tillräcklig storlek (längd) och inte slaknar. Sen är det i första hand killen i rumpan som styr rörelserna.
     
    DVP har jag haft en gång, jag var väldigt våt och killarna använde mycket glidmedel. Men jag som klarar av att bli fistad med uppvärmning tyckte att det blev för "slipprigt" så jag föredrar nog vanlig DP. 
  • Anonym (Snäll­a frun)
    Fri 29 Jan 2021 13:17
    Anonym (Inspireras) skrev 2021-01-29 10:43:05 följande:
    Tack för exempel... vill gärna uppleva. Så bra längd men ej för grova är föredra.
    Ja, framförallt längd, för korta så är det ju lätt att nån glider ut vid rörelserna och det blir lite meckigt att behöva stoppa och sen starta om. 
  • Anonym (Snäll­a frun)
    Mon 1 Feb 2021 12:03
    Anonym (ovetande) skrev 2021-01-29 17:46:38 följande:
    superbra beskrivning. Skulle gärna testa dp då efter din beskrivning, dock absolut inte dvp (är det ungefär samma ställningar som i dp eller hur får man det att funka rent fysiskt?)  och inte heller att bli fistad. Förstår verkligen inte hur det är möjligt, jag har svårt att få in en tampong - en knytnäve (för det är väl det som det är i fisting, är ju rejält stor) Jisses. Blir man inte uttänjd? 
    Ja, det är typ samma ställning, möjligtvis att jag får svanka upp mer. 
    Angående fistning så är det bara ett fåtal gånger som män gjort det, då med mycket olja och tillit. Kvinnohand är ju lättare. Så skön känsla att bli uttänjd. Det är ju lite teknik, handen är ju inte knytnäve vid införandet, raka fingrar som är tätt ihop och försiktigt med mycket glid så går det, men inte trycka på så något brister. 
Svar på tråden Bucket list, Sex