Anonym (Jovars) skrev 2015-03-17 22:35:46 följande:
Ok men varför dömer du ut olika troende grupper utan att ha någon grundläggande kunskap om den. Jag menar inte att du måste vara troende men du gör även uppenbara tankevurpor. Dina uttalanden saknar substans.
Och inte för att vara taskig nu men om det stämmer att du är helsvensk så borde du faktiskt skärpa till dig angående din stavning och särskilt med särskrivningen. Det kan inte vara roligt att bli misstrodd för att vara nyligen invandrad i Sverige. Kom inte och skyll på läs- och skrivsvårigheter eller liknande heller för det har ingenting med stavning och särskrivning att göra. Ja, alla kan stava fel ibland men i ditt fall är det katastrofalt tyvärr.
det är ju inte bara troende jag undrde över känner till det utan alla, för det ser rätt konstigt ut i min värld när kvinnor även svenska älskar runt, festar mycket sexiga kläder och ute och dansar och älskar med män och sedan säger de är muslimer det va det jag undrade över, är det för att det finns friheter i sverige det skiljer för i andra länder hade de inte varit acceptabelt utan där får de följa islam och just sånt går ju emot islam.... Självklart lever man som man vill mest veta skillnaden och jag säger inte att något är rätt eller fel utan en fråga.