varför bär ni ej slöja/hijab
Är det du som bestämmer sådant?
så med andra ord har det ingen betydelse här i sverige, utan här väljer man det som man värderar själv, och går efter värderingar. Och tror på det man vill.
Muslimer som hoppat av Islam berättar att de blir indirekt tvingade att bära slöja. Finns extremt få kvinnor som bär det frivilligt.
Läs om Sveriges undergång:
www.familjeliv.se/forum/thread/75027420-historiskt-antligen-vagar-en-nationalekonom-kritisera-sveriges-invandringspolitik-och-etablissemanget-inte-en-dag-forsent-lyssna-och-hapna-fran-cbn
Hahahahahahha omg jag dööör. Jag är muslim och min man är också. Men varför skulle jag bära slöja bara för att "vår kultur" säger så? Finns för övrigt ingen kultur som tycker att man ska bära slöja då många muslimska länder har folk utan hijab också. Alla går klädda som dom vill och det är inte någons problem ALLS.
det är väl ändå tur att saker utvecklats och blivit modernare så att säga.
Ja man slipper kamma sig och tvätta håret med slöja ![]()
Hahah är du på riktig när du säger att man inte är muslim om man ej bär slöja? Lol! Vem fan är du att säga så? Det är en synd att inte bära slöja, men det betyder inte att du inte är muslim bara för det! Så länge du tror på gud och ber om förlåtelse för dina synder kan du bli förlåten! Gud är mycket förlåtande och du kan alltid ångra dig tills ditt sista andetag! Sluta döm folk och säga att man är inte muslim för att man ej bär slöja det är skrattretande! En slöja kan inte bevisa hur troende du är utan det är i ditt hjärta;)
Och ... om du får gissa ... vad tror du att de andra religionerna står för enligt dem själva? Tror du att det bara är inom islam som man hävdar att just den egna religionen är god?
Ett enkelt svar på en enkel fråga TS...för att vi lever på år 2015 och borde kommit längre än så!
Vill du att Sverige och resten av världen ska bli muslimskt ts?