chbw skrev 2015-09-18 10:03:04 följande:
Såklart skicka den igen. Åååååh avskyr den här telefonen mer o mer varje dag haha. /Ilandsproblem..
Oj okej :) middag med vänner ikväll, imorgon en födelsedagsmiddag o en födelsedagsfest o söndag kanske bio :) Förutom ett möte på måndag är jag ledig till torsdag, så skönt :) kan jag klättra på väggarna hemma istället haha!
Känns bättre psykiskt iallafall! Mer stabil nu :) fortfarande öm, men det brukar jag vara. Tror inte på den här gången heller, så orkar inte riktigt hoppas. Väntar in behandlingen istället :)
Hur är det själv? Är det dag två eller tre på pergon nu? Känner du av något? Hur var akupunkturen? :) Massor med kramar
Hej =)
Haha, ja din telefon verkar verkligen leva sitt egna lilla liv. =)
Jag har den vanliga, samsung galaxi s6, tror jag den heter.
Åh vilken trevlig helg du kommer att få, kul med födelsekalas. Nästa vecka jobbar jag bara 20 timmar skönt. Ska förbereda inför en tjejkväll hemma hos mig på lördag. Jag ska bjuda på mat och vin och sen ska vi ut och slå klackarna i taket.
Nu har jag varit min tredje tablett pergotime, känns faktisk bättre denna gången, något irriterad i humöret men det kan ju bero på annat, känner inget illamående som sist i alla fall, börjar bli lite nervös inför ultraljudet bara.
Akupunkturen var kanon bra, kände faktiskt hur värken släppte i axlarna direkt, skulle kanske varit något för dig som har värk i kroppen? Nästa vecka ska en annan kvinna på mottagningen ringa mig, hon var tydligen bättre och mer kunnig än hon jag haft 2 gånger. Hur ska det då bli nu om jag redan är super nöjd? hehe
Hoppas ni får en trevlig middag, var det ikväll? =)
Kramar i massor