Tess1984 skrev 2015-08-17 08:49:18 följande:
Godmorgon. =)
Låter underbart, kanske hyra hästar nära stranden, det har jag alltid drömt om att rida vid en strand. Tror jag fick idén när jag var liten och såg black beauty. =)
Känns nog inte bättre idag tyvärr, hoppas jag mår bättre när jag kommer till jobb,där brukar jag få annat på tankarna.
Ja yoga är jätte bra för både kropp och själv, syrran känner en som är expert på yoga och hon säger att träna yoga är bra när man försöker bli gravid.
Vart fixar du fransarna? Åh, vad spännande med sprutorna då kanske du drar igång med dom nu innan du åker på semester?
Oj, tiden går...nu måste jag fixa till mig innan jobb, vi pratas vid mer senare. kram så länge =)
Jo, jag hoppas på något sånt =) sambon inte intresserad, men borde ju finnas turridning jag kan haka på =) Inte suttit på en häst på typ tio år haha. O innan det red jag inte särskilt mycket, men det är så himla mysigt =)
Kanske måste ta tag i o se black beauty, osäker på om jag gjort det :P
Okej :/ Ja, det blir nog bra o få fokus nån annanstans en stund iallafall! =)
Okej! Spännande! Tycker det är så kul med yoga, men mina leder fixar inte riktigt "vanlig", så hoppas den medicinska funkar. Plus om det ger en skjuts i bäbisbake!
Jag går hos en privatperson som gör fransar. Hittade henne i en bytesgrupp på facebook, jag la ut ett halsband (rock by sweden) hon gärna ville ha så vi bytte, jag fick fransar o hon fick halsbandet =) Fortsatt gå dit en gång i månaden i snart ett år. Så skönt o se pigg ut direkt man vaknar, lurar sig själv lite ;)
Ja.. =) Innan semestern blir det nog inte, eftersom jag hade ägglossning i veckan o beräknad (förhoppningsvis utebliven) mens är när vi är på semestern, men hoppas på att jag kan få börja behandlingen direkt efter semestern, om det inte blir ett plus nu =)
oj oj! Det gör vi =) ha det fint så hörs vi! många kramar =)