varningsljus skrev 2015-08-25 21:06:37 följande:
Hej tjejen!
Åh vad kul att allt gick bra. Jag har tänkt på dig!
Min var 20,8 mm när jag var på vul i tisdags.ok så du har två på G, kanske blir dubbelt upp då ;)
Hur känner du dig i kroppen? Har du fått älflytningar?
Jag tycker det är så svårt med flytningar och tolka dem... hade ju lite så där klistirga typ onsdagen/torsdagen men igår var de lite liknande fast med vattniga. Idag är de mer krämiga... ursäkta för mycket info kanske.
Men hur brukar dina vara genom cykeln?
Nu är det bara för er att köra på ;)
Många kramar
Hej igen
Hehe, ja det kanske blir dubbelt upp men du hade bara en äggblåsa då alltså?
Jag mår ganska bra idag, blev glad över att det gick bra på ultraljudet och hoppet steg till skyarna men sen kommer den där oron också in, rädd för att bli besviken igen, rädd för att misslyckad nu när vi har så goda chanser.
Jag har känt att ägglossningen är på väg, börjar få ägglossningsflytningar och har enorm sexlust, (sambon är glad) hehe, jag har bestämt att inte ta äl-test, jag får se till att lyssna extra noga på kroppens signaler. Annars mår jag fortfarande lite illa och har huvudvärk men det kommer från axlarna tror jag.
Jag tror jag har vattniga flytningar dagen jag har ägglossning, dagarna innan ägglossning har jag sådan äggviteflytningar, dagarna efter ägglossning blir dom krämiga igen, typ mjölkaktiga.
Haft en bra dag annars, var det idag du tränade yoga? Jag har kört några pass här hemma, otroligt skönt. Jag brukar meditera ibland också om du nu inte har provat det?
Hoppas allt är bra med dig, kramar i massor