Tess1984 skrev 2015-08-30 14:01:17 följande:
Hallå tjejen =)
Trivs du i utlandet? Hur länge till stannar ni nu? Hoppas ni njuter av trevlig mat, sol och bad.
Vad skönt att du slipper värken, tror också värmen hjälper till lite. Har du förresten provat nyponpulver som finns i hälsokost? Kanon bra när man har värk i kroppen.
Nu är jag precis hemkommen från mina föräldrar, har faktiskt sovit över där i helgen och myst lite. Kul att få umgås med familjen lite extra ibland.
Nu ska jag mysa resten av kvällen, kanske framkalla bilder från vår USA resa.
Njut av en fin semester, kramar i massor
Jag trivs så himla bra här! Önskar vi hade så varmt hemma året om :) vi åker hempå lördag förmiddag. Längtar inte ;)
Idag har vi inte lämnat rummetmer än för frukost. (eller jag har legat i solen på terassen :)) sambon har fått soleksem så vi taren lugn dag. Är ju sol överallt,så vi väntar till 16 med att gå ut,då den inte är lika stark :) idag ska jag nog strunta i min glutenintolerans. Vill verkligen verkligen äta pizza. Har jag tur hittar jag kanske glutenfri :)
Ja, jag tror verkligen det är värmen,eftersom värmefilten hjälper mycket o jag mår bättre i kroppen när det är minst 18-20+ :)
Nej, har inte testat,men ska beställa hem ny dvitamin,kanske testa på nyponpulver också!! :)
Åh låter supermysigt :) sover aldrig hos nån av mina föräldrar,men min farmor o farfar beukat jag sova över hos ibland :) bodde där var tredje vecka ungefär från att jag var tolv,då pappa jobbade natt. O minst ett par nätter i månaden ävennär jag vågade sova ensam hemma :)
Låter som en bra ide! O kul o framkalla bilder :) ska du göra förstoringar? Eller sätta i album? :)
Har själv tänkt göra npn förstoring o en fotobok härifrån sen när jag är hemma igen :)
Massor med kramar!