varningsljus skrev 2015-09-01 21:33:55 följande:
Hej!
Låter som en mysig dag. Kul för din vän att hon äntligen lyckats.
Hoppas det blir vår tur snart.
Skönt att du känner förhoppning med pergotime.
Jag gör inte det idag men det är väl för att jag känner mig allmänt nere och negativ.
Jag funderar på om jag ska ge det typ fyra kurer till, som läkaren nog verkar tycka och om det inte ger resultat så funderar jag på att ta ett break.
Just nu känns ivf så otänkbart för mig och då kanske det är bättre att vänta.
Idag har jag tagit första steget mot vårt bröllop nästa år, jag har bokat kyrkan för vigsel.
Jag tror att det är bra för mig att har något annat att foka helhjärtat på.
Vad spännande! Vad är det för jobb? Håller mina tummar för dig både för jobbet och att ni lyckatsså ett litet frö denna månaden <3
Kruxet är att jag inte riktigt vet när jag har bim. Idag är det 14 dagar sen jag var på vul och då trodde ju läkaren att äggblåsan skulle släppa inom max ett par dygn. Men jag fick ju aldrig utslag på stickan... så vi får se, bim torsdag kanske?
När har du?
Sov gott fina du.
Många kramar
Hej fina du!!
Hoppas du känner dig något bättre idag?

Just nu känner jag mig också något nere, är jätte orolig inför nästa vecka, rädd för att bli besviken igen och nu när allt såg bra ut med två ägg och allt fick man ju mer förhoppningar än vanligt. Usch, ibland känner jag också för att ta en paus, orkar inte med denna karusellen ibland. Nä nu får jag ta mig i kragen och hoppas på det bästa. Just nu känns det som vanligt i kroppen som det brukar göra innan mens, lätt mensvärk, något svullna bröst och känslig i humöret, jag önskar att jag minns hur det kändes sist jag var gravid men det var ju flera år sedan nu.
Kul att du börjat planera bröllop, låter helt fantastiskt. Kul att få annat i tankarna än bebistillverkning. Kommer det bli ett stort bröllop med många gäster?
Jag har sökt jobb på viktväktarna, man hyr egentligen in sig som konsult och egen företagare så det passar mig perfekt som har planer på att öppna eget.
Får se om jag låter intressant i deras ögon, man kan ju alltid hoppas. =)
Hur går det nu på ditt jobb, tycker ditt jobb verkar så intressant. Hehe nu ska jag snart se efterlyst...tycker sånt är lite spännande faktiskt.
Hur känns det i din kropp, har du menskänningar? Kan ju vara så att du testade för tidigt innan också? Vissa får ju inte plus förrän efter beräknad mens.
Många fina kramar till dig .