Redcat skrev 2015-09-13 02:43:33 följande:
Okej tack för ditt svar

hmm det låter lite bekant så kanske har det

hur fick du reda på att du hade det?

jag använder p tracker
ja dom har blivit bättre

sambon är tillbaka på jobbet nu och min lilla tik som hade magkatarr har slutat med sin medicin och mår mycket bättre, och min hanes klo är nästan helt läkt
Jag har funderat på att testa med äl tester igen för jag tror jag är starkare nu när det har gått sådan tid

va roligt att dom funkar för dig

jag kände som du när jag tog testerna
Har tyvärr inga tester hemma och har inte råd att köpa på grund av alla extra kostnader som kom till den här månaden :-/ men jag får vänta tills på tisdag och fråga doktorn
Va tråkigt att du går med ständig smärta

vet hur det är, har en ledsjukdom i min släckt. Jag är helt hundra på att jag har det för har samma syntomer som min mamma,syster,mormor och moster. Alla dom har vart till doktorn och fått samma diagnos :-/ jag har alltid tänkt att har man äl så lossnar ett ägg, känner nu att jag inte vet så mycket

tack för att du skriver hur det är för dig

känner att jag lär mig mycket
Haha ja det kan den verkligen vara

vet att jag förklara välldigt konsting så va kul att du förstord
De är vitt men endå inte tjockt eller vattning, det är liksom något där i mellan

tror inte att det är äl flytning för det ser inte lika ut som det brukar göra då

brukar få mycket flytningar efter mens och det ser nästan så ut nu som det brukar gö då (skillnaden är att det brukar vara vitare då än nu)
ja det kan det verkligen blir väldigt fundersam på min kropp ibland

haha
Det var så lite =) Jag var faktiskt hos min hudläkare pga rosacea och hudläkaren påpekade då att jag även hade fått akne också, så hon tyckte jag skulle be gyn kolla upp. Så bokade tid hos gyn som såg att jag hade pco-äggstockar, och så bekräftade hon pcos med blodprov =) Åh den appen gillar jag! det var den första jag hittade.
Vad skönt att alla mår bättre :D
okej =)
ah jag förstår! Tips, jag köper äl-stickor via appen wish. Tror jag köpte ca 20st för typ 30 kr. Eftersom jag inte är säker på att de funkar pga pcosen så känns det bättre o inte behöva lägga så mycket pengar på :p Låter bra o göra så, fråga läkaren =)
Ja, det är verkligen sämst. Har fibromyalgi också, pga endometriosen. Men all värk har faktiskt varit mycket bättre sen vi var på sardinien, kom hem för en vecka sen och har inte fått så himla ont än, så det är skönt. Kanske behövdes värmebomben! Äter msm också nu, så det kan ju hjälpa. Går på massage o han som masserar tipsade om msm, bra för bl.a. ledvärk och typ allt möjligt i hela kroppen. Kanske är det det som hjälper min värk nu :D
Trist att ni har ledsjukdom gående i släkten :( får en fråga vilken det är? Inget kul o ha ont i lederna. Har du alltid lika ont eller får du bättre/sämre dagar? =)
Haha nädå, tycker du förklara rätt bra =) Ja okej! Jag har själv riktigt dålig koll på just flytningarna. Innan jag började med alla hormonbehandlingar för o få smärtan från endometriosen under kontroll hade jag alltid ordentligt med trådiga äl-flytningar. Nu är de mycket mindre. Kanske är därför det inte blir någon graviditet? Får fråga när jag ringer o bokar tid för äl-sprutorna sen =)
ja men det är ju så haha! Kroppen lever lite sitt eget liv =)
får en fråga förresten hur gamla ni är o var ni finns? =)