• fredrik8

    Cool och häftig studie i psykologi!

    Hej :)

    Jag heter Fredrik Kvist och jag studerar för närvarande min sista termin i psykologi vid Lunds Universitet.

    Jag är i stort behov av deltagare till min lilla studie. Studien tar endast 5 minuter, och jag skulle vara evigt tacksam om ni skulle vilja delta genom att klicka på nedan länk :) Mer detaljerad information om studien får ni om ni klickar på länken.

    Länk - goo.gl/forms/k7ApzZ1Srf

    Stort, stort tack på förhand!

    Med vänliga hälsningar,
    Fredrik

  • Svar på tråden Cool och häftig studie i psykologi!
  • Lilla L

    Inskickat :)


    Lycka till med din studie!


    Normal is an illusion. What is normal for the spider is chaos for the fly
  • Aniiee

    Intressant? Absolut. Jag har svarat. 

    Cool och häftig? Nej, däremot rejält barnsligt att kalla den "cool och häftig". Vilket dessutom är en tautologi, då dessa båda ord, i sammanhanget, betyder samma sak.


    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Thisisme84

    Jag svarade också. Insåg precis när jag klickade i svaret på sista frågan vad jag "egentligen" borde ha svarat (har läst lite psykologi och kom särskilt ihåg ett område) :)

    Lycka till med studierna!

  • Cal XVI Gustf

    Presentera gärna resultatet av din studie här på forumet också när den är klar! Glad

  • Fishy1

    Jag skulle också vilja deltaga i din studie. :( 
    Kan du inte göra så att fler får deltaga? Jag är jättenyfiken på din studie. 

Svar på tråden Cool och häftig studie i psykologi!