Inlägg från: Anonym (Ts) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ts)

abort? 4:e barnet..

Vårt yngsta föddes också prematurt!! Även vår lilla pojke som gått bort född prematur. Och två fullgågna. Att vi valde att skaffa denna fjärde.. Det var som ett infall att allt skulle bli bättre. Men just nu känner jag mig utbränd, vill inte vara gravid igen..

Men samtidigt kan ju inte ta bort!!! Usch! Fan! Mår du också illa o är trött?

• Anonym (Ts)

Ja första gången havandeskapsförgiftning v 25 o andra gången pga att det varit tvillingar och moderkakan inte räckte längre än till v 29. Jag är liksom lite trött att vara hemma, vill jobba och vara "mig själv". 4 barn!! Det är mkt. Min man har lovat att vara hemma från att lilla barnet är 6 mån och han har lovat att sterilisera sig sen..;) men usch.. Barn ska ju vara efterlängtade..

• Anonym (Ts)

Ja det är ett stort steg! Jag är 31 år och har knappt jobbat sammanhängande mer än ett år i taget. Hur gammal e du? Vi gillar också att resa men har inte ens testat med tre än. Vi har ett stort hus o ekonomin är ok.. Försöker intala mig att min 6-åring o 4-åring snart är stora o inte alls besvärliga..

• Anonym (Ts)

Vilket beslut har ni tagit? Vi behåller detta barn o min man ska ta över föräldraledighet efter 4 månader.

Svar på tråden abort? 4:e barnet..