• Anonym (c)

skriva på flashback?

Jag är med i Flashback men kan bara läsa andra inlägg. Hur gör jag för att skriva egna inlägg , det står ingenstans där jag kan skriva???

• Svar på tråden skriva på flashback?
  • Anonym (anonym)

Om du vill delta i en pågående tråd så klickar du på "svara på ämne" vill du svara på ett specifikt inlägg klickar du på citera, vill du starta en ny tråd klickar du på nytt ämne.

• Anonym (c)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-20 23:49:27 följande:

Om du vill delta i en pågående tråd så klickar du på "svara på ämne" vill du svara på ett specifikt inlägg klickar du på citera, vill du starta en ny tråd klickar du på nytt ämne.

okej. Tack
  • Förtryckt

Hmm
    Har du fått ett bekräfelsemail?

I vissa trådar/forumdelar så måste du vara medlem i sex månader för att få skriva

Annars, be en kompis skriva åt dig i den här tråden.

www.flashback.org/t1489326p8

---
  • Anonym (c)

det står bara : nya ämnen, nya inlägg och aktuella ämnen . Jag kan bara svara på vad andra skrivit men jag kan inte skriva en ny tråd själv Förvånad

• Anonym (c)
    Förtryckt skrev 2015-03-20 23:58:11 följande:

Hmm
    Har du fått ett bekräfelsemail?

I vissa trådar/forumdelar så måste du vara medlem i sex månader för att få skriva

Annars, be en kompis skriva åt dig i den här tråden.

www.flashback.org/t1489326p8

jag har fått bekräftelse. Oj varför så länge ? Förvånad
  • Förtryckt

Mer info:

Q: Jag kan inte posta inlägg. Hur gör jag?
    A: Det tar lite drygt tre dagar från det du aktiverat ditt konto tills dess att du kan börja posta i forumet. Systemet körs nattetid så tre nätter efter registrering bör allt fungera.

och
    www.flashback.org/t2509544

---
  • Förtryckt
    Anonym (c) skrev 2015-03-21 00:00:54 följande:
    jag har fått bekräftelse. Oj varför så länge ? Förvånad

För de är känsliga trådar som lätt spårar ur, t ex.
    Där många "nyanlända" hoppar in och skriver...

I vissa fall gäller det lättare delar av forumet, som laidback mfl. Jag tror där gäller medlemsskap en månad, femtio inlägg.

Observera att de är hårda på FB. Du måste ha något att komma med när du skriver. och det måste vara on topic. Annars tar de bort det.

---
  • Förtryckt

Kan du pm:a? Testa att pma en admin, inte vet jag vem, admin4 ??

---
Svar på tråden skriva på flashback?