• Pentra

Varför är kvinnor som barn?

Anonym (nja) skrev 2015-03-24 10:21:47 följande:
    Nja skulle nog snarare säga att det är tvärt om. Många (inte alla) män beteer sig som barn.

Är absolut benägen att hålla med. Som exempel tar jag ett uttalande från min dotter, 23 år och ensamstående mamma; hon sa, typ, "Jag kommer absolut att välja en kille som är över 30 år nästa gång, för de som är yngre än så bara tjatar, gnäller och lipar hela tiden!" ... /Pentra
  • Pentra
    Anonym (Arne) skrev 2015-03-24 12:21:55 följande:
    Från vilka länder kommer de kvinnor som fortfarande besitter matlagningskunskaper? Är kört att hitta en svensk kvinna som kan. De äter bara fördigmat, Max halvfabrikat på sin höjd....

Självklart så kommer de från alla Jordens länder. Jag rekommenderar dig att ta av dina skygglappar, som du verkar ha, oavsett art, så att du återfår ett normalt synfält. ... /Pentra
  • Pentra
    brysch skrev 2015-03-29 12:15:21 följande:
    Härlig argumentation du har :) Outbildade människor med lägre kunskapsnivå brukar inte anse grammatik viktigt och jag tackar och bockar för den fina komplimangen att jag ska ta lite socker så jag bli barnslig. Då tycker du alltså att jag är vettig trots mitt kön. Du sa just emot dig själv Arne, snyggt jobbat! :) Kanske dags att lägga ner dina argument innan du gör bort dig ännu mer..

Word! Huvudet på spiken!
Svar på tråden Varför är kvinnor som barn?