Önskar du ibland att barnaga var tillåtet?
Barnaga är inget fel. Gör ungen dumheter ska dom ha stryk. Annars lär dom sig inget. Därför barn o unga e så jävla slappa o mesiga nuförtin. Dom har inte lärt sig ta lite skit.
Barnaga är inget fel. Gör ungen dumheter ska dom ha stryk. Annars lär dom sig inget. Därför barn o unga e så jävla slappa o mesiga nuförtin. Dom har inte lärt sig ta lite skit.
Patetiskt dravel endast fega små as arguemntera för att barn sla ha stryk, puclla på dig sjölv om du är så jävla korkad att du tror att det hjälper. Varifrån kommer alla våldsromantiska barnmisshandelsvurmare ifrån? Det tillkommer liksom inte er att önska andra art bli misshandlade oxh kränkta. Din jävla skitattityd är lika vidrig som oförsvarlig, måtte du komma i närheten av barn.
Barn som utsätts för kränkningar i form av aga kommer senare i livet med stor sannolikhet att kränka sina egna barn. I sämsta fall kommer de att utöva våld mot sin partner och/eller andra vuxna.
Aga får ovillkorligen negativa konsekvenser både på kort och lång sikt. Detta är ställt utom rimligt tvivel och just därför har vi också sedan 40 år lagar emot barnaga.
Utifrån ditt språk och lite aggressiva ton antar jag att du själv har fått stryk. Förstår om det är jobbigt att tänka på och jag beklagar. Jo det spelar roll, då barn som utsätts för aga lättare hamnar våldssituationer själva som vuxna. Detta kostar samhället stora pengar, helt i onödan. Btw, jag är inte pacifist. Jag gjorde min värnplikt på Skånska Dragonregementet P2 och trivdes utmärkt under min utbildning.
Aga är och förblir vad ryggradslösa kräk ägnar sig åt när de väljer att misshandla och krönka sina barn istället för att bete sig som folk. Spelar ingen roll vad du kallar skitbeteendet. Det är lika kriminellt, oförsvarligt, vidrigt och korkat fortfarande. Vet hut!
Jag vet precis vad jag pratar om. Det är du som är helt oförmögen att ta in fakta. Att aga är och förblir att medvetet välja att vara ett praktarschle som slår och kränker sina barn, oxh fattar man inte det ska mam inte ha med barn att göra. Aga sig själv om du nu tror det hjälper. Men ge fan i att misshandla barn.