Önskar du ibland att barnaga var tillåtet?
Snackar jag med dig ens här?
Du kan hålla ditt spydiga skitsnack där man missar det relevanta på grund av allt svineri till andra.
Ska du ha fler svar av mig får du faktiskt bete dig som vuxen individ och inte som en rabiat hund som har lärt sig några ord den har svårt att placera.
Mitt inlägg var riktat mot den anonyma.
Men kan citera dig på ett område däremot, respekt är inget man får, respekt förtjänar man, under tiden barn mår bra av att ha rutiner och regler som dom följer, så har du lyckats skapa endast två reaktioner, ett är förakt för så illa har jag inte nån bete sig än, och frågan vad det är som felar personen.
Och att du i brist på argument liknar mig vid en rabiat hund säger det mesta om ihåligheten i din våldsromantik.
Och ja barn mår bra av rutiner och regler, sjävklart, men det har inget att göra med och är ingen ursäkt för den vidriga misshandel som du predikar.
Och vad du tycker om mig rör mig inte i ryggen, sådana som du ska bara hållas kort och långt borta från de barn vars misshandel du förespråkar.
Men visst lite gulligt med två anonyma barnnisshandelsvurmare som dunkar varandra i ryggen.