Önskar du ibland att barnaga var tillåtet?
aa då har jag inte lärt mig något isåfall pga att jag har fått en alldeles ör mesig uppfostran utan barnaga.
aa då har jag inte lärt mig något isåfall pga att jag har fått en alldeles ör mesig uppfostran utan barnaga.
Du vet uppenbarligen inte vad du talar om. Antar att du inte blivit agad som barn och inte heller har någon i din närhet som blivit det. Så dina erfarenheter i ämnet känns väl begränsade gör att dra slutsatser.
men snälla då är vi där igen och jag tar det sista gången med dig för du verkar inte fatta. Jag har ALDRIG agat MINA barn , men jag tycker att barnaga skulle vara tillåtet i uppfostringssyfte. Och du vet mycket väl att mina åsikter förblir dem samma hur mycket du än skriver. Som sagt för sista gången. Du kommer ingen vart med detta så du kan lika gärna ge upp och sluta brusa upp dig för ingenting bakom en skärm. Det som du skriver ändrar varken mina eller andras åsikter.
du blandar ihop våld med aga , det är inte samma sak som sagt som en annan skrev i tråden. Du verkar inte förstå skillnaderna
Ja du har rätt, gott om lögner och skitprat från dig och övriga våldsapolgeter.
Aga är och förblir våld och det finns ingen ursäkt i världen för att planerat och medvetet slå och kränka sina barn. Och förövarna är precis lika vidriga oavsett vilka förskönande omskrivningar de använder för att skyla över sin våldspraktik.
du blandar ihop våld med aga , det är inte samma sak som sagt som en annan skrev i tråden. Du verkar inte förstå skillnaderna
Suck för all skit som fyller tråden.
Svårt att hitta nått med substans bland all Ad hominen dynga.
Bra summering, aning förenklat men jag fick inte orden att klä mina tankar bra nog.
Vist är ren våld och aggressioner i princip samma sak, nått man absolut inte ska blanda i uppfostran.
och som sagt vi diskuterar om barnaga i denna tråd INTE om oss som skriver ..
Det är ju inte speciellt vuxet av dig heller att skriva en massa skällsord i varenda mening du skriver istället för att skriva med oss som en vuxen människa. Du borde ta oh växa upp hörrudu .
Nej du verkar inte förstå vad jag skriver så jag får ta det på barnnivå med dig. Jag har skrivit många ggr i denna tråd att jag tycker att barnaga ska va tillåtet i vissa situationer INTE i onödan. Bara när barn gör något oacceptabelt .
Jag skulle säga att mina barn praktexempel på hur fel du har!
Därför jag har slutat upp att bemöta barnrumpan, det fanns inget därt att bemöta mer än en massa dagisdynga och personliga påhopp.
Om livet skulle vara så enkelt som du vill få det till.
Som tur är så är inte så fallet och floskler kommer man inte långt på, man kan givetvis fostra barnen samtidigt som dom vet att det är fel att slås.