Tabbade mig
Hej!
Jag tabbade mig rejält med en kille jag gillar. Vi hade en grej för några månader sen där vi träffades, hade sex och allt var perfekt sedan efter några yttre omständigheter rann det ut i sanden och jag blev väldigt ledsen för att jag hade blivit kär i honom.
Någon månad senare träffade jag honom igen när jag bråkade med en annan kille men såg inte honom då för att han stod bakom denna killen, han jag bråkade med flyttade på sig sen precis när jag gav honom en bitchig blick vilket gjorde att killen jag är kär i trodde att den var avsedd till honom och gick där ifrån, detta tänkte jag inte på förrän senare då jag inte var sur längre annars hade jag gått fram till honom direkt och försökt lösa det.
Jag har hela tiden haft dåligt samvete för detta sedan dess men sagt att nästa gång jag ser honom ska jag vara snäll och trevlig så att han förstår att jag fortfarande gillar honom men så hände det idag att jag tittade på honom men inte registrerade att det var han förrän han redan gått förbi mig och nu är det kört! Han hälsade inte heller men jag antar att han tror att jag är sur på honom :(
Vad kan jag göra för att fixa detta?
Tyvärr är det ganska vanligt att jag inte ser folk förrän de redan har gått förbi, det är som att min hjärna är långsam när det gäller att känna igen ansikten...