• Svar på tråden Håriga armhålor
  • Anonym (Orakad 90talist)

    Jag blev faktiskt glad över att se den här tråden. Jag avskyr att raka mig och jag tycker det är tråkigt att folk blir så förvånade och vissa nästan äcklade över att jag har hår på kroppen. Jag hoppas att hår på kroppen blir trendigt snart Flört

  • Giovanna
    Ifkjohan skrev 2015-03-29 08:24:26 följande:

    Låter fint. Naturlighet är bäst. Synd det är svårt o hitta såna tjejer bara


    Det finns gott om såna tjejer, här har du en! Glad Jag föredrar orakat om jag måste välja men det är upp till var och en att göra som hen själv vill.
  • Pentra

    Jag rakar mig ytterst sällan helt under armarna, men jag trimmar det däremot. Tycker inte att det är så snyggt med testar som sticker ut från mina armhålor. Anledningen till att jag inte rakar helt är att jag vet att just håret i armhålorna är jätteviktigt för kroppens temperatur- och svett-reglering, och om man avlägsnar allt hår i armhålorna så kan denna reglering störas så mycket så att man faktiskt, i allvarliga fall, kan drabbas av livshotande kretslopps-sammanbrott. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Frökenfrykena
    Pentra skrev 2015-03-29 15:13:47 följande:

    Jag rakar mig ytterst sällan helt under armarna, men jag trimmar det däremot. Tycker inte att det är så snyggt med testar som sticker ut från mina armhålor. Anledningen till att jag inte rakar helt är att jag vet att just håret i armhålorna är jätteviktigt för kroppens temperatur- och svett-reglering, och om man avlägsnar allt hår i armhålorna så kan denna reglering störas så mycket så att man faktiskt, i allvarliga fall, kan drabbas av livshotande kretslopps-sammanbrott. ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Men visst rakar du däremot allt könshår? Inte så vanlig kombination med hår under armarna men renrakat kön, bland kvinnor ska jag tillägga. Bland män är den kombinationen betydligt vanligare (väldigt många män på Maspalomas så)
  • Bamsefar2

    Jag tycker att det är både vackert, sexigt och lite upphetsande!
    Jag kysser gärna min fru där, när vi umgås, om det råkar växa ut.

     

  • Anonym (Kille)

    Jag kan tycka det är ganska hett. Tycker generellt tjejer med "vänster/vegan/feminist utseende" är riktigt heta, även om jag inte håller med i deras åsikter.

  • Anonym (enriktigkarl)

    Tycker det är riktigt avtändande då tjejer har hår i armhålan.

Svar på tråden Håriga armhålor