BF december 2015 :-)
Hej! Jag är också vecka 14+2. För mig har graviditeten hittills varit för bra för att vara sann. Har inte mått dåligt, känner inget i brösten förutom att vårtgårdarna vuxit, mår inte illa, sover bra.. Har varit lite känslig för dofter men annars. Som vanligt. Det syns ingenting än i och jag läääängtar efter bevismaterial kombinerat mer oroar mig hela tiden att det inte är på riktigt. Vi var på tidigt ul i vecka 10 och där var en liten bebis därinne. Har så svårt att fatta! Min kille sa här om dagen " Alice jag kan inte förstå att du är gravid, du är ju gladare men annars är du precis som vanligt, alla pratar om hur jobbigt det är hela tiden..". Jag är tacksam men samtidigt önskar jag att jag åtminstone fick Liiite bekräftelse.. Har RUL 15/7 och längtar! Läste om spökveckor och antar att det är där jag är.. Har en inåtvänd livmoder också och har förstått att magen inte växer så mycket då... Åh är otålig! Hoppas ni andra mår bra snart igen bebis är påväg och det är ju sååå spännande! ????