• laluna

BF december 2015 :-)

Hej!

Ny här men måste bara få skriva av min oro. Är idag i v 11+6 och har blödningar titt som tätt :( va på gynakuten i måndags efter en störtblödning hos bm och fick då se en sprattlande liten filur med ett litet hjärta som slog så fint :) läkaren kunde inte hitta någon orsak till blödningen utan sa åk hem och va lycklig detta är bara vad vi kallar för oförklarlig blödning. Lättnaden och lyckan va total tills igår då jag började blöda igen :( Detta är min 5 gång med blödningar och jag håller på att bli tokig! Någon annan här som är med om samma sak? Skall göra kub på tisdag och är nu super rädd att något skall vara fel :(

• laluna

Är det någon här som redan har problem att få på sig kläderna? Är i vecka 14+5 och inga byxor passar! Nog för jag gått upp lite i vikt pga minskad träning och ett evigt småätande ibörjan pga illamåendet men tycker min mage börjar bli bra stor :)

• laluna

Nu ger jag upp och skall idag bege mig in till stan och köpa mammabyxor ???? tröttnat på att försöka pressa mig in i div tortyrbyxor som mina vanliga känns som ???? det må vara rekord i att vara tidig men jag vill kunna känna mig bekväm ????

• laluna

Dagens asgarv så tårarna spruta va när jag försökte klämma mig in i förra årets bikiniöverdel ???? blir till att åka till stranden i sportbh idag ????

• laluna

Idag har jag testat akupunktur mot foglossning och peppar peppar jag känner förbättring ???? är inte smärtfri men det är på en hanterbar nivå ????

• laluna
    Stura skrev 2015-08-09 15:59:46 följande:

Åh vad bra!! Känns det fortfarande bättre? Var det via din bm som du hittade detta? Var i Sverige gick du? :)

Ja den absolut värsta smärtan är borta känner av det men än så länge är det på en hanterbar nivå. Skall tillbaka om en vecka och få nya nålar och hon kommer då även att sätta fast några frön i öronen som jag kan trycka på själv vid behov :) Låter hur märkligt som helst men jag är beredd att prova allt :) jag bor i Göteborg och gör detta privat. Skall ta upp problemen med bm när jag har tid nästa gång. Men det jag har fått hjälp med där tidigare graviditeter har inte funkat tyvärr
Svar på tråden BF december 2015 :-)