• Forumvärd

    Har du någon hemlighet som ingen annan än du vet om?

    Vilken är ditt livs största hemlighet?
    I kväll kickar TV3 igång sin nya TV-serie "Min hemlighet" där du får ta del av olika personers största hemligheter.
    Dramatik ur verkligheten. Det fick mig att fundera- är det så att många bär på stora och kanske tunga saker som dem inte kan dela med någon? Hur påverkar det vardagen?
    Vilken är din största hemlighet?
    Rösta och dela med dig i tråden. Det går att vara anonym!

    Här kan du läsa mer om programmet och även se en trailer.
    http://www.familjeliv.se/kampanj/1.3825988

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du någon hemlighet som ingen annan än du vet om?
  • Anonym (hjkl)

    Ja, flera. Orsaken till att de är hemliga är för att en del är sånt om mig som jag inte har lust att diskutera med kreti och pleti och att en del av dem kommer att få folk att börja tjafsa och få mig att ändra mig så jag passar in i deras mall.

    Ingen av hemligheterna ändrar eller påverkar någon annans liv så jag känner inte att det är några 'farliga' hemligheter.

  • Anonym (BeataKristina)

    ja det har jag.  en av dom absolut mest tabu-belagda hemligheterna. Sånt där som alla "vet" att man bara inte gör... 

    Jag är gift och har ett förhållande med en äldre gift man.  Och han har en position i samhället som gör att detta inte bara är "vanlig" otrohet utan mer än så. Både han o jag riskerar oerhört mycket genom att ha ett förhållande tack vare hans och min position.

  • Anonym (jorå)

    Jorå. Nu vet jag inte om den klassas som stor, men om folk fick reda på det skulle dessa personer döma mig.

    Jag har Bulemi. Jag tänker försöka för liv och död att få bort det då jag nyss fått reda på att jag är gravid, och även fått reda på vilka effekter det kan ha på en graviditet

  • Anonym (hallonsplit)

    Ja.
    Tänker dagligen på en annan... kan inte glömma.... Skulle kunna göra vadsomhelst för att få träffa honom igen.

  • lövet2

    Nej, ingen som jag kommer på. Visst har jag sådant som är hemligt för de flesta, men som ändå en eller flera vänner vet om. Den enda stora hemlighet jag haft, som bara jag och ingen annan vetat, den kom fram i ljuset i höstas. Skönt att bli av med den, för det är jobbigt att ha tunga saker man inte kan prata med någon om.

  • framfet
    Anonym (jorå) skrev 2015-03-30 09:55:55 följande:

    Jorå. Nu vet jag inte om den klassas som stor, men om folk fick reda på det skulle dessa personer döma mig.

    Jag har Bulemi. Jag tänker försöka för liv och död att få bort det då jag nyss fått reda på att jag är gravid, och även fått reda på vilka effekter det kan ha på en graviditet


    Prata med dem på bvc, de kan säkert hjälpa dig till rätt instans utan längre remisser och liknande.

    Jag lovar att dom varken kommer döma dig eller berätta det för någon som inte har med det att göra.

    Grattis till bebisen och stort lycka till ????
  • framfet
    Anonym (jorå) skrev 2015-03-30 09:55:55 följande:

    Jorå. Nu vet jag inte om den klassas som stor, men om folk fick reda på det skulle dessa personer döma mig.

    Jag har Bulemi. Jag tänker försöka för liv och död att få bort det då jag nyss fått reda på att jag är gravid, och även fått reda på vilka effekter det kan ha på en graviditet


    Prata med dem på bvc, de kan säkert hjälpa dig till rätt instans utan längre remisser och liknande.

    Jag lovar att dom varken kommer döma dig eller berätta det för någon som inte har med det att göra.

    Grattis till bebisen och stort lycka till ????
Svar på tråden Har du någon hemlighet som ingen annan än du vet om?