• scrapparlotta

    Nåt enkelt med nutella??

    Jag skulle vilja göra nån enkel liten bakelse till påsk...eller inte bakelse så, men kanske nån smarrig muffins eller liknande....men jag vill att det ska vara nutella i. Sen tänkte jag så att det går att dekorera den lite påskfint....med nån kyckling eller så. Men vad ska jag hitta på för nåt? Nån som har bra recept?

  • Svar på tråden Nåt enkelt med nutella??
  • Tacksamt
    scrapparlotta skrev 2015-03-30 21:39:31 följande:

    Jag skulle vilja göra nån enkel liten bakelse till påsk...eller inte bakelse så, men kanske nån smarrig muffins eller liknande....men jag vill att det ska vara nutella i. Sen tänkte jag så att det går att dekorera den lite påskfint....med nån kyckling eller så. Men vad ska jag hitta på för nåt? Nån som har bra recept?


    Nutellabullar
  • scrapparlotta
    Monchichier skrev 2015-03-30 22:39:42 följande:

    Sked! Det enda sättet Nutella ska ätas på Skrattande


    Hahahaahaa....Ja, du har nog rätt Åsså sätta en liten kyckling på varje sked man tar

    Ska kolla in era andras tips, tackar på förhand
  • Donum

    Semifreddo. jennysmatblogg.damernasvarld.se/2014/03/14/nutellasemifreddo/

    Ingen tillagning alls. Bara vispa ihop i olika omgångar, röra ihop allt sedan och in i frysen. Har blivit succé varenda gång jag gjort den, för både barn och vuxna. Det blir ungefär som Nogger-glass fast i tårtform.


    I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
Svar på tråden Nåt enkelt med nutella??