• Lilithmoon

    Ps4 underkonto

    Hej,

    har skapat och vetifierat ett underkonto pa PS4 till barnet men detta nya konto kommer ej upp som anvandare. Det enda sattey att hjtta det ar att ga in pa Foraldrakontroll, hantera konto, Mmada kommer underkontot upp.

    Om man klickar pa det kommer alternativet att byta losenord, men inget mer efter det. man kan alltsa inte hitta detta konto pa annat vis eller skapa anvandare med uppgifterna for detta nya underkonto.

    ngn som vet hur man gor?

  • Svar på tråden Ps4 underkonto
  • Aniiee

    Jag är inte tvärsäker, men måste du inte göra en användare på ps4an och sedan logga in på kontot? Det dyker liksom inte upp automagiskt.


    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Lilithmoon

    Sa efter att man gjort underkonto skapar man ny anvandare med den mailadress o losenord man anvande da man skapade underkontot? tror jag testade det, men funkade inte.

  • Aniiee
    Lilithmoon skrev 2015-04-15 22:21:14 följande:

    Sa efter att man gjort underkonto skapar man ny anvandare med den mailadress o losenord man anvande da man skapade underkontot? tror jag testade det, men funkade inte.


    Skumt. Har du gjort allting rätt då, när du skapade underkontot? 

    Jag får testa att göra ett imorgon, se om jag lyckas.
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Lilithmoon skrev 2015-04-15 22:21:14 följande:

    Sa efter att man gjort underkonto skapar man ny anvandare med den mailadress o losenord man anvande da man skapade underkontot? tror jag testade det, men funkade inte.


    Och, ja, det måste ju vara så man gör....
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
Svar på tråden Ps4 underkonto