Tråden för oss som använder NaturalCycles
Hej!
Funderar på att skaffa NC. Undrar om det är så att man även har någon användning av att fortsätta tempa om man blir gravid? Kan man t.ex. få indikation på om man fått missfall för att tempen sjunker?
Hej!
Funderar på att skaffa NC. Undrar om det är så att man även har någon användning av att fortsätta tempa om man blir gravid? Kan man t.ex. få indikation på om man fått missfall för att tempen sjunker?
Heej! Min graf ser inte ut som jag tänkt mig. BIM 12 Juli. Varför är tempen så låg? Tack!

En fråga till, äl-test visar ju pos innan ägget släppt. På NC, skedde äl där äggsymbolen är?
Jag undrar också! Min graf har varit helt vild också senaste dagarna, det kan ju inte vara bra? Ser du hur låg min temp var efter ÄL?? BIM -5.
Hej! Hjälp, detta var 6 imorse. Har BIM idag, 6:e försöket, inga barn sen tidigare, aldrig plussat. Trodde inte jag skulle se något idag, för jag känner mig precis som vanligt innan BIM (lite pms).

Skulle ni räkna dagens dipp som mens-dipp? Har inte BIM förens imon men känns som mensen är på g...
Med hur mycket sjunker tempen vid mens? Ska den ner under det "tjockare" strecket?
Det här är min graf. Mensen är beräknad idag men dagens temp tyder väl på att den inte kommer komma idag i alla fall. Tog ett Cb Early igår som visade ett svagt plus, tog ett Cm digitalt idag som visade negativt. Vet inte vad jag ska tro. Vad säger ni?
Jag och sambon har bestämt att vi ska vänta till på torsdag innan vi testar igen så får vi se om mensen dyker upp innan dess. Hoppas att den inte gör det!
Ni som är gravida, har ni lust att lägga upp eran graf från den månaden nu plussade? Tack på förhand :)

Hej!
Vad tror ni om min kurva? Det är min första månad med NC.
Jag hade ÄL tisdag 18/7, vilket bekräftas av såväl NC som ÄL-test och vi hade sex 16, 17, 18. Min normala temperatur ligger på 36,2, jag har legat på 36,4-36,62 under de senaste dagarna och har inte fått mens ännu, men tog graviditetstest imorse som visade negativt?? (både sticka ocg CB digital).
Så frustrerande! Jag har PCO men har haft regelbunden cykel 28-30 dagar det senaste året ungefär.