Tråden för oss som använder NaturalCycles
Hej!
Nån som har erfarenhet av att NC ändrar coverline vid graviditet?
De har flyttat upp min coverline en bra bit, jag kommer bli svinrädd om min temp sjunker lite nu :/
Hej!
Nån som har erfarenhet av att NC ändrar coverline vid graviditet?
De har flyttat upp min coverline en bra bit, jag kommer bli svinrädd om min temp sjunker lite nu :/
Vad tror ni som är lite mer vana tempare, om den här tempkurvan?
Hej vad tycker ni om min kurva försöker bliv gravid?
Andra mätningen. NC har satt ut ägglossning imorgon (lördag). Tempen är relativt jämt. Har bara mätt 5 dagar iof. Ska lägga in detta i appen nu så får man se....
Jag har bara tempat i 5 dagar. Men håller med, jag tror inte heller den är på g.
Även om NC satt ut ägglossning imorgon så kommer jag troligtvis vänta ett par dagar till och se..
Ni som använder natural cycles och varit gravida tidigare : när har ni plussat? :) det blir ju väldigt mkt mer tillförlitligt när vi säger antal dagar efter ägglossning, tror många bara gissar i andra trådar Annars. Jag fick negativt idag på äl+10 och känner mig allmänt deppig över det. :(
Hej!
Min app rekommenderar mig att ta ett graviditetstest om min mens inte kommer inom de närmsta dagarna.appen har aldrig sagt så förut. Har vi något proffs här? Ska appen säga till så ofta eller finns det en chans att jag är gravid? BIM på fredag 6/7 :)
Appen rekommenderar mig att ta ett grav test inom kort om inte min mens kommer, går in på bim -2 imorgon. Tog ett negativt test idag. Vad tror ni om denna kurva? kram :)
Hej jag va med i den här gruppen när den började, och har nu ett barn på 14 månader och vi är inne på andra försöket till syskon. Är idag på äl+3 så den långs väntan har börjat.
Och jag tror ja känner igen ditt namn, hur gr de för dig?
Ja jag hoppas de går snabbare än förra gången och utan MF/MA