BF i december 2015 i Göteborg
Någon några som vill följas åt å ses!
Någon några som vill följas åt å ses!
Hej alla ! Hur mår ni ? Hur kommer det sug att så många gör sån här vul ?? :)
Ok då förstår jag :) jag mår faktiskt ganska bra . Har mått väldigt illa men den veckan har det vart mycket bättre !!!
Det va nästan precis så för oss idag.. Ett flimmer:) Vi ska dit igen om 2v, det va tydligen väldigt tidigt fortfarande v6+3 gissade gyn på vilket stämmer ganska bra tror jag...
Vilken BM ska ni gå till? Har ni skrivit in er än?
Var på mitt fösta inskrivningssamtal i måndags, börjar kännas så verkligt nu!
Helt sjukt egentligen... Men jag vågar lixom inte vara superglad än, så mkt som kan gå fel känns det som...
BM tyckte att jag visst skulle vara glad, om det sedan inte går bra så får jag väl bli ledsen sen.... Köper hennes argument naturligtvis, men kan lixom ändå inte förmå mig själv att släppa på lyckoruset. Ngn som känner igen sig?
Jag var på inskrivning i fredags och fick ett tidigt ul eftersom jag vart så orolig då jag mår jättebra. Vi fick se vår lilla jordgubbe! ???? så roligt! Är det någon av er som skall göra KUB-test?
Jag var på inskrivning i fredags och fick ett tidigt ul eftersom jag vart så orolig då jag mår jättebra. Vi fick se vår lilla jordgubbe! ???? så roligt! Är det någon av er som skall göra KUB-test?
Hej!
Jag väntar mitt första barn i slutet av oktober!
Lite tidigare än er andra kanske, men jag hänger gärna på här ändå!
Hade vart kul att prata med andra i samma situation och kanske ses!
/Maja