Ångrar att jag inte gjorde abort
Rubriken kanske va lite väl att ta i men jag ångrar inte min son men om jag skulle få en ny chans att välja bort "mammarollen" så skulle jag nog det. Ja vissa kan tycka det är sjukt och att jag är helt dum i huvudet men tyvärr jag kan inte styra mina känslor. Det är så jag känner.
Jag har haft en långvarig depression (6år) innan graviditeten men sen blev det värre under graviditeten då jag stängde in mig och avisa alla mina kompisar och även min pojkvän ett tag. Jag har haft problem med vikten och alltid varit lite mulligare än andra.och har även svält mig själv och skadat mig och även försökt ta mitt liv ett par ggr osv och jag visste att det va fel men jag kunde inte hjälpa det. Jag älskar min son men han skulle få det mycket bättre med nån annan. Jag har ingen ork kvar för honom och ibland vill jag bara gå från honom för jag får en sån stark ångestattacker osv jag kanske ska säga det att jag är väldigt ung oxå (18år) jag har tänkt på om det beror på att dom i min ålder oftast reser och träffar vänner och lever livet. Innan va jag så men nu blev det stora omständigheter och jag kanske bara saknar det lite? Vet verkligen inte vad jag ska ta mig till, mår sjukt dåligt över det och jag bara undrar om nån kan ge mig tips och förslag på vad jag kan göra eller åtminstone göra så jag orkar med dom här dagarna som är värst
Mvh en ångerfull ung mamma!