• Anonym (S)

Hon kallar min dotter för sin "bonusdotter" och kallar sig själv för "extramamma".

Ja, vill pappan vara tillsammans med henne, så är det hans val.

Du kan inte ställa krav på hans flickvänner, att de ska vara på ett  visst sätt eller ha en viss intelligens.

• Anonym (S)
    Anonym (THE mom!) skrev 2015-04-25 21:16:01 följande:

Missade det. Men det stämmer. Iaf inom det närmsta året - minst.

Fast du skrev de närmsta  åren...
  • Anonym (S)
    Anonym (THE mom!) skrev 2015-04-26 11:09:57 följande:
    Vi bodde ihop tills för ungefär ett år sedan.
    Anonym (Eva) skrev 2015-04-25 22:03:23 följande:

Tror inte någon förälder skulle bli glad av att en vilt främmande människa som aldrig träffat ens barn skulle bli glad över en sådan sak. Det känns bara stört att lägga ut bilder på ett vilt främmande barn man aldrig träffat, påstå att man älskar det osv.

Instämmer. För det är ju så, för henne ÄR min dotter ett helt främmande barn. De har aldrig setts liksom.Det var polisen som gjorde en orosanmälan. Senare gjordes en utredning på pappan och han sågs som lätt utvecklingsstörd. Själv har jag alltid bara sett honom som lite mesig och bonnig - lite "bonnigt efterbliven" typ.
    Du har alltså valt att skaffa barn med en man och sedan bo ihop med honom i 5 år, fast du alltid ansett vara bonnigt efterbliven?

Ja, där ser man. Då är det väl inte så konstigt att han nya tjej är likadan.
  • Anonym (S)
    Anonym (THE mom!) skrev 2015-04-26 15:33:22 följande:
    Med "bonnigt efterbliven" snackar jag om bonniga typ värmlänningar som kör epa, bor i Hagfors och har hela munnen full med snus. Typ så.
    Min undran består ändå:

Du har alltså valt att skaffa barn med en man och sedan bo ihop med honom i 5 år, fast du alltid ansett honom vara bonnigt efterbliven (enligt din tolkning ovan)?
Svar på tråden Hon kallar min dotter för sin "bonusdotter" och kallar sig själv för "extramamma".