Inlägg från: Anonym (Börjat dra mig till äldre män jag med.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Börjat dra mig till äldre män jag med.)

Gillar att ligga med äldre män – varför ses det som ett problem?

Jag har också börjat gilla äldre män, men det var först när jag började krypa upp mot 30 (är 33 nu) jag började göra det.

Jämnåriga män vill helst ha yngre, yngre män kan säga saker som att man är milfig och andra omskrivningar för att man är attraktiv trots att man är en gammal kärring...det även om de kanske bara är 6-8 år yngre. Nej din lilla skitunge ge mig mer än gärna komplimanger för mitt utseende men inte utan att samtidigt påpeka att jag är gammal.

Men gamla gubbar på runt 45 kan säga att jag är ung, eller saker som jag får honom att känna sig ung, barnarov eller kalla sig själva gubbsjuka för att de attraheras av mig och det där är verkligen något som får mig att känna mig sexig och uppskattad. Jag gillar att få vara ung och sexig och det kan jag bara få av äldre män.

• Anonym (Börjat dra mig till äldre män jag med.)
    Anonym (Gubbe?) skrev 2023-01-07 07:40:09 följande:
    Om du är 20 kanske du tycker att en 45-årig man är en gubbe, precis som en 45-årig kvinna är en tant. Men jag tycker egentligen inte vare sig gubbe eller tant har så mycket med ålder att göra, det handlar mer om stil och personlighet. 
    Äldre män är gubbar, men jag lägger ingen negativ värdering i det ordet, utan en positiv. Jag gillar gubbar. Att kalla äldre män för gubbar får mig att inte känna mig så gammal själv.  
Svar på tråden Gillar att ligga med äldre män – varför ses det som ett problem?