Inlägg från: Anonym (Det finns) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Det finns)

Gillar att ligga med äldre män – varför ses det som ett problem?

Jag personligen har inte haft den dragningen men har en i vår närhet vars dotter från det att hon var 17 år (idag 19) älskat män i 50-årsåldern . Hon kan inte förklara varför, hon tänder på det och gör det av ren fri vilja. I hennes fall har hon aldrig haft en man/kille i hennes egen ålder. Hon skulle aldrig  erkänna för sina föräldrar för som hon säger "min pappa skulle slå ihjäl männen om han fick reda på det" men hon har förtroende för mig då hon anser att jag är open minded. Jag lever som singel själv, veckorna jag inte har barn, vv.

Hennes stora problem med det hela är att hon känner att hon blir shamad för att samhället inte accepterar det och skulle se henne någon som blir utnyttjad .Personligen så kan jag också känna att det skaver men lägger inte skulden på någon så länge det är lagligt, utan inblandning av tjänster/gentjänster och allt sker med samtycke.

Med det sagt kan jag bara till TS säga att det behöver inte alltid finnas en anledning eller trauma bakom för att man tänder på det rent sexuellt men jag kan bara tala för just detta fallet. 

Svar på tråden Gillar att ligga med äldre män – varför ses det som ett problem?