Inlägg från: Anonym (Mannen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mannen)

Gillar att ligga med äldre män – varför ses det som ett problem?

Tycker det lr konstigt att folk ska lägga sig i åldersskillnad. Älskar man varandra så har åldern ingen berud överhuvudtaget. Att vissa kanske har åsikter men gåll det då för er själva. Varför ens bry sig om det? 
    När jag själv var yngre så drog jag mig till äldre tjejer men nu när jag äldre så skulle jag hellre ha en yngre tjej. 

• Anonym (Mannen)

Du som ger tummen ner för att man påpekar att det inte är ngt fel med åldersskillnad måste ha ett förbaskat tråkigt liv. Varför ens bry sig vad folk gör med sina liv? Lider du av att se ett sådant förhållande där det är åldersskillnad? 

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Inte svårt att förstå) skrev 2025-02-13 18:53:23 följande:

Man ser hur impopulärt det är med unga kvinnor och äldre män om man ser alla tummar ner

Men vilka tror du det är? Om 5-10 personer här inne ger tummen ner är inte många med tanke på hur många vi är i Sverige.
    Tror bara dom har ett förbaskat tråkigt liv där sex inte ens existerar överhuvudtaget.
    Dom äärförmodligen bistra över sitt eget liv.
    Frågan är vart dom drar gränsen på ålders skillnaden? Ska man vara jämn gammal eller är 5, 10 eller 15 år impopulärt? 
Svar på tråden Gillar att ligga med äldre män – varför ses det som ett problem?