• Forumvärd

    Dags att deklarera! Har du deklarerat ännu?

    Vid midnatt så är det över. Då ska nämligen de allra flesta ha lämnat in sin deklaration.
    Hur ser det ut för dig?
    Har du redan deklarerat? Avklarat sedan veckor eller sitter du i panik och svettas in i det sista?

    Rösta och diskutera gärna i tråden!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Dags att deklarera! Har du deklarerat ännu?
  • Butterscotch

    Både jag och maken deklarerade igår kväll. Vi hade inget särskilt utöver "det vanliga" att deklarera så det gick snabbt och lätt att göra klart på nätet.

  • DCD

    Jag deklarerade för en vecka sedan. Första gången jag inte gör det i sista minuten. :)

  • Zenitha

    Deklararerade förrförra veckan. Hittade avdrag att göra på flera tusen. Undrar om jag missat detta tidigare år. 

  • aleakim

    Deklarerade samma dag som tjänsten öppnade, har aldrig något extra att skriva in så det är bara att trycka på Skicka in :)


    W och liten i magen :)
  • Baby Lei
    Zenitha skrev 2015-05-04 14:16:01 följande:

    Deklararerade förrförra veckan. Hittade avdrag att göra på flera tusen. Undrar om jag missat detta tidigare år. 


    Du har väl rätt att korrigera din deklaration i upp till fem år i efterhand? (eller är det två?) så det är bara att göra nu så får du pengarna du har rätt till :)
  • L i n n

    Deklarerade dagen efter tjänsten öppnade på nätet.

    Gick i skola större delen utav 2014 så jag hade inga avdrag att göra, nöjer mig glatt åt de 13.000kr jag får tillbaka trots det.

  • Anonym (Yes)

    Ja, det har vi.

    Läste i tidningen att jättemånga går in på SV hemsida när den öppnar. Men sedan kollar de bara, och loggar sedan ut, och glömmer att deklarera.

  • DrDonna

    Jag var tvungen o deklarera på papper och skicka in den med posten så jag hoppas verkligen att den kommit fram, undrar om man kan ringa o fråga eller om de ens hinner öppna breven... 

  • Anonym (nöjd)

    Japp! Snart rullar 19 000 in på kontot  Skrattande

    Mvh

    nöjd 21-åring

  • Anonym (Geranium)

    Jag deklarerade så fort jag fick pappren. Det är ju så enkelt nu när man kan deklarera via sms, eller nätet.

Svar på tråden Dags att deklarera! Har du deklarerat ännu?