Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Att vänstern kan ha så mycket att säga om att statsministern blir uppmärksammad på samma vis som Stefan Löfven på sin 60-årsdag.
Att vänstern kan ha så mycket att säga om att statsministern blir uppmärksammad på samma vis som Stefan Löfven på sin 60-årsdag.
Argalena satte sin heder i pant för en person som hon kort därefter tvingades sparka.
Så då fick hamas sin första svenska riksdagsledarmot, tacka S för den presenten.
El Hamas lämnar S men staanr i riksdagen.
Inte förnekat något, jag vet AB har skrivit om detta och det är allt jag sagt.
Du verkar ha det rätt jobbigt med sakligheten och försöker låtsas bort saker som berättar något annat än agendan.
Det är dock vad andra gjort och jag har sakligt berättat för dom att de har fel.
Och som också är korrekt påstående.
Jag får ett mycket starkt intryck av att varken KillBill eller Padirac har brytt sig om att titta på videon. Bilden kanske sprids som ett "meme" på vänsteridelogiska sidor? Jag går dock till källan.
Du kan inte snacka bort att Henrik Jönsson insinuerade kopplingar mellan Kreml och Greta Thunberg och den f.d. generalsekreteraren i Sveriges advokatsamfund Anne Ramberg..
Liten påminnelse om vad S står för:
Tre år efter ayatolla Khomeinis maktövertagande hävdade Olof Palme i en debattväxling med Gösta Bohman: "De bygger upp sina demokratiska institutioner med pedantisk noggrannhet."
Så bra det blev.
Dock så är folk inte riktigt med i LO, även om de är kopplade och hjälper de lokala förbunden.
Så rent tekniskt så är du inte ens med i LO, även om det fack du är med i är kopplade till LO.
Och dessa förbud håller inte på med politik som du beskriver det.
Inte där jag är i alla fall.
Är detta något du inbillar dig menar du?
Och säger inget om LO, de är mer politiskt aktiva.
Och självklart som med SD kommer de aldrig stödja, då SD är inte till för arbetaren, utan arbetaren är bara fåren de vill ha.
Faktiskt rätt perplexad att arbetaren ens vill vara i SD och med tanke på hur ointresserade de är av arbetaren.
Ja, jag förstår vad LO medlem är för något, men sen drog du in politik och då får man vara mer preciserad.
Men verkade som det gjorde ont.
Och SD var bonusen och hur en del inbillar sig SD står för arbetaren, vilket inte stämmer, dock är det fåren de vill åt för egen och personlig makt.