• jeniii88

BIM juni 2015

Hej alla, tänkte hoppa in här :) har ÄL 31/5 och bim 14/6.

Två barn sedan tidigare på 6 och 4 år.

• jeniii88

Fick också min mens idag. Har börjat med rosenrot, läst att det ska hjälpa till :)

• jeniii88
    Caylyn skrev 2015-05-20 19:10:16 följande:

Det blir en hel del väntan för oss alla. Först väntar vi på äl på ett sätt eller ett annat och sedan väntar vi igen. Tycker att efter äl kan väl tiden bara hoppa fram 2 veckor ????

kan bara hålla med dig, vore mycket lättare utan all väntan :)
  • jeniii88

Frågade i en annan tråd men frågar här med. Köpte ett clearblue ÄL test, digitalt och sätter in Stickan rätt men det kommer inte upp någon symbol om att det är redo att användas, någon som vet vad som kan vara fel?

• jeniii88

Äntligen visar stickorna på en LH ökning :) får hoppas att det tar sig denna gång :)

• jeniii88

6 dagar sedan ÄL och BIM är nästa söndag, för en stund sen så hög det till ordentligt i livmodern och nu är jag stenhård på nedre delen av magen och kraftig molvärk :( gör riktigt ont, har aldrig känt detta tidigare är det någon som känt så?

• jeniii88

Nu har jag beställt hem graviditetstest från testlagret, någon som använt deras produkter? Fungerar dom bra? Har tidigare använt CB. Det stod på testlagrets hemsida att man kan använda testet redan 7 dagar efter ÄL, någon som gjort det och fått positivt så tidigt?

• jeniii88

Negativt test igår och idag, bim idag men ingen som helst känsla av att mensen är på gång. Står ju att testen är 99% säkra så det blev väl inget denna gång då

• jeniii88

Bim igår fortfarande ingen mens eller plus. Brukar aldrig ha sen mens så förstår inte varför den ska strula nu, har två barn sen tidigare men det var så många år sen jag plussade med dom att jag inte minns hur lång tid efter bim det var

• jeniii88
    muuppeens skrev 2015-06-15 09:52:06 följande:

samma här, ingen mens och inget plus, bim igår.. 

hoppas att det bara är lågt hormon för oss, vad använde du för test?
  • jeniii88
    muuppeens skrev 2015-06-15 14:14:12 följande:

Jag har använt rsfu och claerblue :(. Själv?

har använt mig av testlagrets man kanske borde köpa ett cb och prova med :)
Svar på tråden BIM juni 2015