Aniroma skrev 2015-05-20 18:09:06 följande:
Tror inte du behöver oroa dig, du kommer få stegring. Jag tog ett ältest i fredags som var svagt, i lördags som bara hade ett tunnt streck, typ halvt om man säger så. På söndagen fick jag fullt utslag! Det går rätt fort på slutet, iaf för mig denna månaden!
Varför vill ha inte att du ska ta ältest? Låter konstigt :P
Okej,tack :) låter uppmuntrande och lugnade. Hoppas det är så för mig också. :) Känns inte som vi kan missa det iallafall eftersom vi kör varannan.
Han vill inte att vi använder oss av det då han tycker det känns jobbigt och veta och så, att det blir mer press och verkligen blir "verkstad" de dagarna. Än att vi har varannan- var 3 dag för att vi vill och har lust :) Att tycker det känns bättre för honom :) Och det accepterar jag och förstår faktiskt och kan hålla med honom om. Sen vet jag ganska säkert när jag har äl då jag brukar känna av och ha tydliga tecken på det. Så därför jag blev lite orolig då jag tycker att jag känner av att den är på g nu och det vart väldigt svagt på testet liksom. Låter lite rörigt och flumigt men hoppas du förstår vad jag menar :)