BIM juni 2015
Hej hoppar på här fick mensen idag så om 14 dagar har jag äl och ska börja på bebis
Hej hoppar på här fick mensen idag så om 14 dagar har jag äl och ska börja på bebis
Någon som vet eller har erfarenhet av att lättare bli gravid efter förlossning?
Det ryktas ju en hel del men verkar inte finnas någon egentlig forskning i det.
Förlorade ju våran pojk i vecka 22 nu i april. Har fått första mensen nu och väntar på att få börja testa med äl. Han tog lång tid för oss att få till... :(
Drömde inatt att jag födde en flicka. Läskigt. Nästa helg har jag äl. Så till veckan blir det två försök :) en hoppas ju att det ska ta sig.förra gången tog det sig på andra försöket ja använder mig av donator heminsiminering
Hej. Lycka till :) kör ni sex två ggr under den fertila v?
[quote=75366822][quote-nick]linnsanbelle skrev 2015-05-30 12:42:05 följande:[/quote-nick]ser tyvärr inte men det är ju tidigt än :) håller tummarna!!kanske en sannrömmare hoppas det går fort denna gången också!!grattis!! [/quot
Ja jag har drömt två drömmar innan som båda var sanna väldigt läskigt. Drömde att grannen gick med barnvagn ja bara hmm hon har ingen bebis. Visade sig att hon var gravid ;) en annan natt drömde jag att jag speeddate två killar. Morgon på skicka jag på skoj in till nrj och kommer med i radion och speeddater där haha
Oj förlåt hade ingen aning om det, ursäkta :(
HAHAH, nä va roligt!! Kan du inte drömma om mig i natt då? Dröm att jag blir gravid och att vi har en mammaträff nästa sommar och käkar glass ihop ;)
Åååååå vill att veckan ska gå fort så man kan börja försöka
Plussade idag, på bim-4. Kan inte fatta det. :)
Det är blått men det ser olika ut beroende på vad man kollar ifrån. På min mobil och laptop ser man att det är blått men på stationära datorn ser det inte blått ut. Sen syns det ännu mindre på bild på på riktigt. :)