• 9camilla9

BIM juni 2015

Hej var en liten fråga tog ut min pstav för snart 4 veckor sedan. Har inte fåttt min mens än.Tog ett äl test idag för jag hade lite ont i vänstra äggstocken igår. Ärdetta positivt?

• 9camilla9

Hej var en liten fråga tog ut min pstav för snart 4 veckor sedan. Har inte fåttt min mens än.Tog ett äl test idag för jag hade lite ont i vänstra äggstocken igår. Ärdetta positivt?

• 9camilla9

Tog som sagt ut pstaven för 4 veckor sedan. Har såna jäkla värmesvallningar och öm i bröstvårtorna. Men fick pos på äl test kan drt vara en graviditet. Mår lite illa på kvällen och morgonen.

• 9camilla9
    soofa skrev 2015-06-24 10:09:07 följande:

Gör det! Tycker som sagt att det andra såg positivt ut! 

Kolla tråden på söndag:) och håll tummarna för mig
  • 9camilla9

Hej alla Smiley smile

Tog ut p staven för 4 veckor sedan. Har tagit ägglossning test idag och igår. Mina bröstvårtor ömmar och jag har värme böljningar. Tog ett gravtest idag och . På bilden ser ni ägglossning testerna dom två översta är från igår och dom 2 andra från igår och de nedersta ett gravtest vad tror ni? Och en bild på magen tycker ja ser en hormon eand?
    Chattkonversationen är avslutad

• 9camilla9
    linnsanbelle skrev 2015-06-25 10:58:51 följande:

fick också ett väldigt svagt streck idag på gravtestet. men jag vågar inte hoppas än, det är fortfarande väldigt svagt. hihi

Har du bild?:) hoppas för din skull spännande:)
Svar på tråden BIM juni 2015