BIM juni 2015
Hej var en liten fråga tog ut min pstav för snart 4 veckor sedan. Har inte fåttt min mens än.Tog ett äl test idag för jag hade lite ont i vänstra äggstocken igår. Ärdetta positivt?

Hej var en liten fråga tog ut min pstav för snart 4 veckor sedan. Har inte fåttt min mens än.Tog ett äl test idag för jag hade lite ont i vänstra äggstocken igår. Ärdetta positivt?

Äntligen :) tack för svar:) blir att sexa till det ikväll då;)
Tog som sagt ut pstaven för 4 veckor sedan. Har såna jäkla värmesvallningar och öm i bröstvårtorna. Men fick pos på äl test kan drt vara en graviditet. Mår lite illa på kvällen och morgonen.
Tog ett rfsu testa tidigt är det jag som ser i syne eller är det 2 streck?

Japp det är det och rosa inte grått:) ska ta ett digitalt sedan:)
Va ?:) gud så kul ska jag uppdatera när jag tagit det digitala?:)
Okej :) har två digitala så om de visar negativt tar jag ett nytt om några dagar:)
Fick inte gravid på digitala . Men har inte tappat hoppet testar igen på söndag:)
Gör det! Tycker som sagt att det andra såg positivt ut!

fick också ett väldigt svagt streck idag på gravtestet. men jag vågar inte hoppas än, det är fortfarande väldigt svagt. hihi