Inlägg från: TouchOfRed |Visa alla inlägg
  • TouchOfRed

BIM juni 2015

Hej! Hoppar på denna tråd då vi inte fick något plus i maj. Vi är snart 30, försökte med första plusset i 14 månader, blev gravid men fick mf i v.8. Det är ca 4 månader sedan och har försökt aktivt i 2 månader efter det (då cykeln varit normal igen). Beräknar att ha ÄL 14/6 och BIM 27/6. Äter folsyra och har sex regelbundet. Även kört med cb digital ÄL tester.

• TouchOfRed
    mankanjualltidhoppas skrev 2015-06-02 16:13:35 följande:

Måste bara få dela med mig. Nu i maj plussade jag. Fick sen bruna flytningar, åkte till akuten och de såg inget förutom hinnsäck och jag skulle va i 6+0. Ett hcg på 13600 men det sa inget utan att då kontrollvärde, så vi åkte hem, tog bort appar och gick med i junitråden.

Nu en vecka senare fick jag göra ny undersökning. Hade massa frågor om skrapning och hur lång tid efter det vi kunde förvänta oss utredning (tredje missfallet i 10 månader). Läkaren tittade på skärmen, vände den mot mig och sa "normal graviditet". Det var ett litet tjoff där inne med hjärtat som slog som bara den.

Jag hade fel på en vecka och är bara i 5+6 idag. Allt såg fint ut och hon körde ut oss och sa vi ses på förlossningen. Kan inte fatta att det är sant! Tänk om det äntligen ska få bli en bebis!? :)

Vilken härlig historia! Ger hopp till mig som också haft ett missfall tidigare och nu försöker igen.

Håller verkligen tummarna för dig att allt går bra och att ni får ert efterlängtade barn Hjärta
  • TouchOfRed

ÄL borde vara idag, men mina ÄL test tog slut på fredag o hann inte till apoteket för att köpa nya...har dock känt av stickningar i höjd med livmodern idag samt haft lite klara flytningar så jag hoppas verkligen att det lossnat ett ägg idag. Sexat torsdag kväll, lördag morgon och idag på morgonen så jag hoppas verkligen det tar sig nu. 3:e försöket efter mitt missfall...

• TouchOfRed
    gruvan skrev 2015-06-21 08:07:32 följande:

Efter tre veckor med bruna flytningar har jag börjat blöda färskt blod och det har kommit klumpar. Tar bort mig från plussen i listan och väntar på att blödningen slutar och jag kan börja med äl-test igen. :(

BIM eftersläntare ;)

12/6 lillskrutten

14/6 muuppeens, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09

16/6 medow

BIM

17/6 mkes, Glovey, m2b

18/6 Josssa90, Cystan, sommarblomma1

19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj83

20/6 HardrockGoddess, Maka94,miachr78, Ashurst Klara, svurkbebis

20-21/6 gabriellap

21/6 RapidAngel, gullan83, Knasbollen87

22-23/6 mikamon, Tassen

23/6 skepparbarn

24/6 GlitterLina

24-25/6 Suada86

26/6 linnsanbelle

27/6 TouchOfRed

29/6 Mmeli

30/6 soofa, Att vänta

PLUSSAT +

Caylyn BF 7/2

Desideri BF11/2

Aniroma

canada

EliWe

lindakarlsson4380 BF19/2

sladda

Marta2005

NellieMeja BF 18/2

Marie14

Nenna

Längtan Så Stor

Javli

siz

svurkbebis BF 28/2

Beklagar verkligen! Har själv varit med om mf, det är fruktansvärt! *kramar om*
  • TouchOfRed

Grattis till alla som plussat! Vilken babyboom det blir i denna tråden! Solig

Här börjar BIM närma sig (BIM-5 idag) och har precis beställt hem några gravtest. Brukar vara ganska snabb leverans så hoppas jag får hem dem redan imorgon så jag kan testa på onsdag (BIM-3). Håll tummarna för mig! Flört

• TouchOfRed
    Söpöliini skrev 2015-06-23 14:39:47 följande:

Har nu tagit ett nytt test för att vara säker på att fredagens streck inte syntes försent. Här är resultatet:

Testet efter ca 3 minuter

Samma test efter 10 minuter

Önskar er alla lycka till!

Stort grattis!
  • TouchOfRed

Bim -2, testade imorse o såg en svag skugga! Visade det för sambon o han ser den också! Försöker bifoga bild...

• TouchOfRed

Ok, verkar inte som att det fungerar från min mobil... Får försöka hemifrån ikväll istället...

• TouchOfRed

Okej, nu sitter jag vi min dator istället för mobilen, så kanske det fungerar att föra över en bild nu...

Som jag skrev imorse så tycker jag mig se ett mkt svagt streck, även min sambo tyckte han såg det. Inte så tydligt här på bild, men tydligare i verkligheten. Vad tror ni tjejer? kan det vara ngt på gång? BIM-2. Är det värt att testa imorgon igen eller ska jag behöva ha tålamod till lördag? Drömmer
  • TouchOfRed
    linnsanbelle skrev 2015-06-25 12:00:25 följande:

Här kommer en kass bild :P

Va tror ni?

Jag ser ett svagt streck! Glad
  • TouchOfRed
    Maj18 skrev 2015-06-25 14:12:22 följande:

Skulle fått mensen igår. Tog två test idag. Visst är det positivt???

Grattis!{#emotions_dlg.flower}
  • TouchOfRed

Vad roligt att ni också ser strecket, då inbillar vi oss nog inte! :) Okej, nu testade jag imorse också och det var ett likadant svagt streck igen. Jag bara tänker att 2 test 2 dagar på rad kan ju inte visa fel! Jag ska testa med cb digital imorgon när jag har Bim!

• TouchOfRed
    linnsanbelle skrev 2015-06-26 08:30:55 följande:

Det är verkligen sant!

4 mars blir vi föräldrar.

Önskar alla ett stort lycka till som fortfarande försöker <3

Stort grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • TouchOfRed

Äntligen! Solig Tog oss 14 månader och bantning (-11 kg) innan vi fick det första plusset som sorgligt nog slutade i mf v.8. Och nu, 4 försök senare, får vi äntligen ett plus igen! Hoppas verkligen det lilla fröet vill stanna kvar den här gången!
  • TouchOfRed
    soofa skrev 2015-06-27 08:54:03 följande:
    Åh, grattis! :) Jag håller tummarna för allt går bra nu!
    Tack så mycket! Hjärta
Svar på tråden BIM juni 2015