BIM juni 2015
Har precis beställt hem ett par grav test. Har insett att jag lär ju inte kunna vänta i 12 dagar till. Speciellt inte som jag har börjat må illa.
Har precis beställt hem ett par grav test. Har insett att jag lär ju inte kunna vänta i 12 dagar till. Speciellt inte som jag har börjat må illa.
Känner mig så nere idag :( jag har tagit äl-tester sen i onsdag och visst de är lite starkare idag men långt ifrån positivt och jag som trodde jag skulle ha äl i morgon men verkar inte så. :( känns så jobbigt bra för har ont i magen och haft ett bar dag. Den där molnade värken och smått i ryggen och mera flyttningar men ändå sp svagt test. :( blir så nojig. Detta är ett av skälen till att jag inte skall ha äl-tester för blir bara så nojig och orolig när det inte visar något och jag tror att jag skall ha äl. Men förstör inte varför kroppen ger dessa signaler men de inte är något :( känns inte som jag kommer få någon äl denna månaden eller att vi kommer lyckas. Bara för jag verkligen hoppades på det. Sån vacker bröllops present till oss båda liksom att få veta att vi är gravida. Depp inlägg :( En riktigt dålig dag idag. :( förlåt
Och så dagens test som är taget för ca 1,5 timme sen.
När mina test började visa tog jag både morgon och kväll bara för att vara säker på att inte missa tillfället
God kväll :) mår faktiskt lite bättre idag. Inte lika ont i magen och sen har vi varit och hämtat bröllopsklänningen idag :D Åh känns så overkligt. Bara 2 veckor kvar :) Sen tog jag faktiskt ett äl-test vid 17 då jag hade 3 kvar och kände att jag kunde lika väl använda de och sen inte köpa nya. Från ett nästan blankt test till detta ikväll så känns det väldigt bra och att äl kan vara på gång iallafall. Antingen imorgon eller på måndag tror jag :) Eller vad säger ni? :) Så får nog ändra ev mitt datum i listan gällande äl sen. :)
Ja så tror jag också. Känns så skönt och sån lättnad :) Sjukt vad dessa test och processen av att skaffa barn kan få en att oroa sig och noja sig och får humöret att gå så upp och ner. Att man inte kan lita på kroppens signaler istället :p
Ja men precis så är det ju. Och när man sen är gravid nojar och oroar man sig också och sen när bebisen är född så är det likadant. Denna ständiga oro över de små. Tänk att de börjar så tidigt. Känns som bästa sättet och beskriva det är ju längtan och kärleken efter ett barn. :) <3 hur skulle man annars orka? Men en sak är säkert det är värt allting man får gå igenom med illamående och foglossning och oro när man har sin vackra skatt i famnen sen. Det är något som är helt säkert :) <3 Iallafall enligt mig :)
Tog detta testet förut idag vid 15. :) ser väldigt bra ut tycker jag :) vad säger ni om det? När borde jag ha äl då,idag eller imorgon? Brukar ju ha en cykel på 26-27 dagar så funderar på hur lång lutealfas jag har.
Har försökt hålla mig från att ta några tester men tror nog jag får ta ett i morgon. Kan ju vara kroppen som spökar men jag har mått konstant illa sedan i tisdags, fick mensvärk från helvetet under två timmars tid förr två dagar sedan. Vet ju att det kan vara alldeles för tidigt för att det ska visa något. Är på BIM-9 idag.
Spännande :) låter tidigt men vilken ÄL dag är du på? :)