• Kvinna84a

BIM juni 2015

Ni som har BIM i dagarna.. Känner ni något redan nu?

Jag hoppas så mkt just nu så jag knappt kan fokusera på annat hehe.

• Kvinna84a
    Angdev skrev 2015-06-10 13:35:51 följande:

Är på BIM -2. Hade en genomskinlig blödning för 1 vecka sedan. O så har jag varit bubblig i magen. Inte så mycket mer än så. Ungefär som det var när jag var gravid med sonen. Så nu hoppas vi att det var en nidblödning :)

Hoppas!!!

Känner inte så mycket jag heller. När tänkte du testa?
  • Kvinna84a
    Fsake skrev 2015-06-10 15:33:58 följande:

Jag har bim på lördag och lite symptom: lite ömma och fylligare bröst, illamående ibland, törstig, trött på em..

Hoppas på ett plus! Vad har du för symptom?

Spännande hoppas! :)

Jag känner inte så mycket, lite problem med magen och sjukt trött men det kan ju vara nåt annat oxå. När tänker du testa?
  • Kvinna84a
    Angdev skrev 2015-06-10 18:01:34 följande:

Ska försöka hålla mig till på fredag. Har gjort misstaget att testa innan BIM och man blir så gruvligt besviken.

Sitter just nu och har lite molvärk vid tjejmagen. Vanligt så här innan BIM eller mens på G?

Tänkte oxå testa imorn :)

Har svullen mage idag och lite molande värk till och från. Kan ju vara både mens eller gravid som jag hört från andra så jag har verkligen ingen aning om vad testet kommer visa imorn.
  • Kvinna84a

BIM idag, inget plus.. Mensen kommer nog senare idag eller imorn. Svårt att inte bli besviken :/ Lycka till ni som inväntar BIM :)

• Kvinna84a
    Angdev skrev 2015-06-12 09:56:47 följande:

Tog test i morse, inget direkt plus. Får ha is i magen och se om mensen kommer eller om man plussar sent...

Ja ett litet hopp finns kvar men räknar med mens imorn så jag inte blir lika besviken ;)
  • Kvinna84a
    Det vackraste skrev 2015-06-12 11:42:23 följande:

Vad trist. :( Har ni hållt på ett tag?

6-7 försöket känns långt men ska väl inte klaga med tanke på hur länge många försöker. Har ni försökt länge?
  • Kvinna84a
    Angdev skrev 2015-06-12 17:56:21 följande:

Hur har det gått kvinna84a, har mensen kommit? Inte här iaf och jag skulle vara glad om jag slapp den i åtskilliga månader :)

Ingen mens än men känns som att den är på g. När ska du testa? :)
  • Kvinna84a
    Angdev skrev 2015-06-14 12:29:09 följande:

Jag har testat fre/lör/idag. Negativt alla test :(

Men ingen mens... Vilka test kör du med?

Jag kanske testar imorn om inte mensen dykt upp.. Jag testade med cb i fredags så känns som att det är kört.
  • Kvinna84a
    Angdev skrev 2015-06-14 18:37:18 följande:

Jag har haft billiga-testers. Min förhoppning är ju att det är någon vajsing med dom pga dom varit utsatta för diverse ting sedan jag var gravid med sonen. Men nu är dom slut och jag måste köpa nya. Men vilka är frågan....

Vilka från apoteket är bra? Tips uppskattas :)

Jag har bara kört med cb testa tidigt, har inte testat så många gånger eftersom mensen alltid dyker upp punktligt. Den kommer nog vilken sekund som helst nu, mensvärk kom nyss. Typiskt!

Men Apotekets egna test har jag hört ska vara bra och lite billigare test än cb.
  • Kvinna84a
    Angdev skrev 2015-06-15 17:11:31 följande:

Men åh va tråkigt.

Sj är jag på BIM -3 och har inte fått mensen än. Om den inte kommer imorgon så kommer jag att testa på onsdag. Då vet jag med säkerhet att den är väldigt sen och även om jag skulle ha en lång cykel så borde mensen ha kommit tills dess. Håller klart tummarna. Men det ilar rätt kraftigt just nu i tjejmagen så är beredd på att mensen kommer imorgon. Så blir man inte så besviken....

Hoppas det går bättre för dig. Håller tummarna :)
  • Kvinna84a
    GlitterLina skrev 2015-06-24 09:58:51 följande:

Skulle ha mens idag! kan inte fatta att det e sant!Jag e gravid :) Trots bara en äggledare!

Stort grattis!!! :)
Svar på tråden BIM juni 2015