• Maka94

BIM juni 2015

Tror vi har fått till ett ordentligt försök, nu är det denna eviga väntan igen.. BIM 20/6.. Men funderar på att testa på midsommarafton :)

• Maka94
    Ashurst Klara skrev 2015-06-10 16:03:40 följande:

Samma här!

Ska vi tumma på att vi inte testar innan den 19e? 

Vi kan ju försöka hålla det iallafall hehe :)
  • Maka94

Någon mer som känt en durrande/vibrerande känsla i livmodern några dagar efter ÄL? Kände av det alldeles nyss när jag låg på soffan och fick en sjukt obehaglig känsla i hela kroppen nu efteråt..

• Maka94
    Ashurst Klara skrev 2015-06-11 12:45:32 följande:

Ha ha. Precis =)

Hur känns det i kroppen för dig? Känns det som att du kanske är gravid? Några symptom?

Har just haft ÄL för några dagar sedan, idag när jag låg på soffan kände jag en durrande/vibrerande känsla i livmodern några sekunder som sedan släppte och då fick jag en helmysko känsla i hela kroppen. Går inte att förklara.. Vet dock inte om det kan vara något :)
  • Maka94

Känner ingenting, förutom sjukt jäkla ont i typ svanken. Kände det redan igår och fick gå väldigt långsamt. Att bära matkassarna från affären var helt omöjligt. Imorse tog jag mig knappt upp ur sängen, känner mig helt slut. Kan det vara ett symptom ?

• Maka94

Känner mig sjukt varm, och ont i ryggen. Det enda symptom jag har den här månaden. Har en känsla av att det inte tagit sig :(

• Maka94
    Malin 845 skrev 2015-06-16 22:13:21 följande:

Hej!

Molnande värk fortfarande i ljumskar och nere i magen samt illamående. Har bim 19/6. Är så sugen på att testa imorgon, eller ska jag vänta tills efter midsommar?

Ni test-experter som kan detta! :)

jobbar natt hela midsommarhelgen så kan kanske testa med morgonurin på måndag. Eller går det om jag sovit på dagen och testar när jag vaknat?

BIM 20/6 här, känner nästintill ingenting :O känner inte ens något sug av att testa..
  • Maka94
    Malin 845 skrev 2015-06-16 22:34:40 följande:

Men du som är en "testoman" ;) ska vi ta och testa båda två imorgon bitti? :D

Har bara ett clearblue digital hemma :(
  • Maka94
    Maka94 skrev 2015-06-16 22:39:37 följande:

Har bara ett clearblue digital hemma :(

Har du testat? :)
  • Maka94
    Malin 845 skrev 2015-06-17 09:13:03 följande:

Ja det kanske är för tidigt för att testa med den? Eller invänta bim då.. Jag tog ett blankt test nyss, bara att invänta mensen :(

Nej va tråkigt! Vilket försök var det?
Svar på tråden BIM juni 2015