BIM juni 2015
Tror vi har fått till ett ordentligt försök, nu är det denna eviga väntan igen.. BIM 20/6.. Men funderar på att testa på midsommarafton :)
Tror vi har fått till ett ordentligt försök, nu är det denna eviga väntan igen.. BIM 20/6.. Men funderar på att testa på midsommarafton :)
Samma här!
Ska vi tumma på att vi inte testar innan den 19e?
Någon mer som känt en durrande/vibrerande känsla i livmodern några dagar efter ÄL? Kände av det alldeles nyss när jag låg på soffan och fick en sjukt obehaglig känsla i hela kroppen nu efteråt..
Ha ha. Precis =)
Hur känns det i kroppen för dig? Känns det som att du kanske är gravid? Några symptom?
Känner ingenting, förutom sjukt jäkla ont i typ svanken. Kände det redan igår och fick gå väldigt långsamt. Att bära matkassarna från affären var helt omöjligt. Imorse tog jag mig knappt upp ur sängen, känner mig helt slut. Kan det vara ett symptom ?
Känner mig sjukt varm, och ont i ryggen. Det enda symptom jag har den här månaden. Har en känsla av att det inte tagit sig :(
Hej!
Molnande värk fortfarande i ljumskar och nere i magen samt illamående. Har bim 19/6. Är så sugen på att testa imorgon, eller ska jag vänta tills efter midsommar?
Ni test-experter som kan detta! :)
jobbar natt hela midsommarhelgen så kan kanske testa med morgonurin på måndag. Eller går det om jag sovit på dagen och testar när jag vaknat?
Men du som är en "testoman" ;) ska vi ta och testa båda två imorgon bitti? :D
Har bara ett clearblue digital hemma :(
Ja det kanske är för tidigt för att testa med den? Eller invänta bim då.. Jag tog ett blankt test nyss, bara att invänta mensen :(