• Suada86

BIM juni 2015

Malin 845 skrev 2015-06-17 10:18:40 följande:

Alltså jag såg väl ett spökstreck i så fall, kollade på testet nu, och ja jag kan kanske tyda något, men är inte säker.. Var ju en stund sen jag tog testet nu :( är ett obefintligt streck i så fall :/

Det kanske bara inte uppfattade ditt hcg värde ännu...säkrast att vänta in bim..håller tummarna för dig!!!!!!
  • Suada86
    Malin 845 skrev 2015-06-17 10:27:39 följande:

Ja det är konstigt att jag nu kunde tyda en liiiiiiten skugga.. Men kanske bara är en synvilla.. Jag har bim på fredag, jobbar hela midsommarhelgen. Så får testa på söndag morgon om tant röd inte kommit. Eller hur många timmar ska man hålla sig? Kanske kan testa på lördag när jag vaknat? Sover ju ändå ca 5 timmar när jag gått av på morgonen :) tack!!! Snällt av dig!!

Aaa sånt där kan ju vara lurigt! Man vill ju såå himla gärna se det där strecket :) känn efter när du vill göra nytt test o prova kanske dem där clearblue...de verkar vara bra vad jag hört av andra. Prova när du fått mer sömn så slipper du hålla dig i timmar :) lycka till nu o blir det inte nu så kommer det alldeles säkert snart!!!! Kram
  • Suada86
    Angdev skrev 2015-06-17 12:15:15 följande:

Jag uppdaterar listan för sista gången, hoppar över till julitråden. Överlämnar ansvaret till den som vill ha det :) Lycka till alla som inte fått mens än. Hoppas vi inte ses i julitråden :)

Tack för dina super uppdateringar! Hoppas det tar sig mycket snart för dig/er! Håller hårt i tummarna!

BIM eftersläntare ;)12/6 lillskrutten14/6 muuppeens, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09

16/6 medow

Hur är det med er idag? 

BIM17/6 mkes, Glovey, m2b18/6  Josssa90, Cystan, sommarblomma119/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj8320/6 HardrockGoddess, Maka94,miachr78, Ashurst Klara, svurkbebis

20-21/6 malre, gabriellap21/6 RapidAngel, gullan83, Knasbollen87

22-23/6 mikamon, Tassen

23/6 skepparbarn24/6 GlitterLina 24-25/6 Suada8626/6 linnsanbelle 27/6 TouchOfRed30/6 Mmeli, soofa, Att vänta

PLUSSAT + Caylyn BF 7/2        Desideri BF11/2Aniromagruvan BF11/2canada

EliWe

lindakarlsson4380 BF19/2

sladda

Marta2005

NellieMeja BF 18/2 

Marie14

Nenna

Längtan Så Stor

Javli

siz

• Suada86
    Angdev skrev 2015-06-17 12:15:15 följande:
    Jag uppdaterar listan för sista gången, hoppar över till julitråden. Överlämnar ansvaret till den som vill ha det :) Lycka till alla som inte fått mens än. Hoppas vi inte ses i julitråden :)

BIM eftersläntare ;)

12/6 lillskrutten

14/6 muuppeens, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09

16/6 medow

Hur är det med er idag? 

BIM

17/6 mkes, Glovey, m2b

18/6  Josssa90, Cystan, sommarblomma1

19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj83

20/6 HardrockGoddess, Maka94,miachr78, Ashurst Klara, svurkbebis

20-21/6 malre, gabriellap

21/6 RapidAngel, gullan83, Knasbollen87

22-23/6 mikamon, Tassen

23/6 skepparbarn

24/6 GlitterLina 

24-25/6 Suada86

26/6 linnsanbelle 

27/6 TouchOfRed

30/6 Mmeli, soofa, Att vänta

PLUSSAT + Gravid

Caylyn BF 7/2        

Desideri BF11/2

Aniroma

gruvan BF11/2

canada

EliWe

lindakarlsson4380 BF19/2

sladda

Marta2005

NellieMeja BF 18/2 

Marie14

Nenna

Längtan Så Stor

Javli

siz
    Tack för dina super uppdateringar! Hoppas det tar sig mycket snart för dig/er! Håller hårt i tummarna!
  • Suada86

Ni som plussat vad har ni haft/har symptom dagar innan bim? Jag är på Bim-5 och har inga spec symptom förutom ömma bröst sedan ÄL....

• Suada86
    Nenna skrev 2015-06-20 12:00:50 följande:

Mitt symtom var att jag inte kände av något av det jag brukar innan mens.. Samt stickningar kring livmodern.

Okej tack för svaret!!!..jag brukar inte ha ömma bröst från ÄL o framåt...vi får väl se..har inga stickningar eller molvärk alls..
  • Suada86
    gabriellap skrev 2015-06-20 12:20:52 följande:

Senaste dagarna har tuttarna känts tunga och gjort ont sen har det sticks i magen och jag har varit väldigt trött och kissat mycket samt dålig i magen :) hoppas du får ditt plus!

Grattis till ditt fina plus! Har också vart dålig i magen o kissat i massor om nätterna som jag inte brukar...hoppas hoppas att det tagit sig :)
  • Suada86
    gabriellap skrev 2015-06-20 17:59:12 följande:

Ja hoppas !! :) när har du bim ?

Håller tummarna! Har bim förmodligen på torsdag 25/6 enl appen... känner nämligen ingen molvärk därav att ja inte tror att det tagit sig :(
  • Suada86
    gabriellap skrev 2015-06-20 19:51:02 följande:

Det är ju så olika hur man känner :) du ska inte känna att det är kört för att du inte känner något .. När jag var gravid sist (tyvärr slutade det i MA) så kände jag ingenting i början .. Så hoppet är inte ute :)

Ååå hoppas verkligen inte att det att det är så! Ja får hålla tummarna, tack för peppen!!!
  • Suada86
    skepparbarn skrev 2015-06-22 09:30:30 följande:

Tog ett test som var negativt i morse. Är på äl+11 och sist jag plussade var det svagt på äl+13. Har inga förhoppningar kvar då brösten svullnat upp idag och det brukar de göra innan mens :) Så vi som inte plussat - ses i julitråden :)

Jag är.också på ÄL+11 och inte testat ännu...tror inte det tagit sig här heller...ska du testa nåt mer? :) vi får ändå hålla tummisarna!
  • Suada86
    gabriellap skrev 2015-06-22 17:31:48 följande:

Fick det här imorse så det är starkare nu !:) lycka till alla tjejer .. Och hoppas ni får era efterlängtade plus väldigt snart .. Det är ni värda !!:)

Grattis såååå skoj!!!! :)
  • Suada86
    GlitterLina skrev 2015-06-22 23:12:04 följande:

Oj oj hoppas hoppas hoppas det blir en riktig graviditet

Håller tummarna för dig!!! Testade du nåt innan ditt vul?
  • Suada86
    9camilla9 skrev 2015-06-24 09:32:22 följande:

Okej :) har två digitala så om de visar negativt tar jag ett nytt om några dagar:)

Ååå vad spännande! Keep us posted :))
  • Suada86
    cutebike skrev 2015-06-24 12:45:50 följande:

Hej!

Jag hoppar på denna peppiga grupp här i slutet av juni!

För oss är juni första månaden någonsin utan p-piller (!) och om saker fungerar som de ska så borde BIM hamna här till helgen! Jag är ganska övertygad om att jag haft äl i mitten på juni då jag haft värk och "drag" liksom i ljumskarna i ungefär 3-4 dgr. Sen förstår jag ju att det kan vara väldigt individuellt hur snabbt kroppen faktiskt kommer i fas igen.

Vi är inte så metodiska (än ) utan kör med inställningen att "det händer när det händer". Med det inte sagt att jag lyckats hålla mig ifrån att googla på graviditetstecken dock...

Ska bli kul att få dela med sig av alla funderingar om snurrar i huvudet och att få ta del av era erfarenheter och råd!

Välkommen!!!! :)

Det är vårt första försök denna månad oxå, har inte hoppat på äl-tester eller att tempa än...kanske längre fram :) jag har bim imorgon...

Det är svårt att låta bli att googla ju :)
  • Suada86
    cutebike skrev 2015-06-24 13:39:49 följande:

Tack!

Ok, va kul a det är fler i samma sits att tjöta me! Jag luftar inte detta så mycket utanför hemmet heller, tycker det är skönt att få jobba ifred tills man har glada nyheter att berätta

Uppskattar du datum för din BIM eller har ni kört med något p-medel som inte påverkar kroppen sas?

Spännande torsdag du har framför dig!  

Håller helt med! Ja använde mini piller fram tills för ett år sedan och slutade eftersom jag aldrig kännt att jag mår bra utav några piller/preventivmedel egentligen... sedan dess bara använt gummi vilket funkat bra! På så sätt har jag använt olika appar för att försöka ha koll på min mens och den är regelbunden..

Denna gången förlitar jag mig på mina appar när det gäller bim o de visar på att det är runt 25-26/6 ungefär... ibland känner jag min ÄL men ibland inte alls...hade denna månaden lite molvärk och uppskattade att det borde vara ÄL som va igång...

Vi får väl se..testade neg iförrigår..anv ej något testa tidigt gravtest heller men ja ja...det finns tid :)
  • Suada86

Nu kom min mens som brevet på posten, finns ju inget mer regelbundet än den :) Lycka till alla fina tjejer! Hoppar över till juli tråden, hoppas vi inte ses där ;)

• Suada86
    cutebike skrev 2015-06-25 10:21:27 följande:
    Då får man önska dig en härlig och sexig Flört juli med nya chanser! Ses kanske i julitråden, spännande dagar att vänta här! Glad
    Åå tack fina du! Håller alla tummar o tår för dig! Skrattande Håll mig uppdaterad
Svar på tråden BIM juni 2015