BIM juni 2015
Alltså jag såg väl ett spökstreck i så fall, kollade på testet nu, och ja jag kan kanske tyda något, men är inte säker.. Var ju en stund sen jag tog testet nu :( är ett obefintligt streck i så fall :/
Alltså jag såg väl ett spökstreck i så fall, kollade på testet nu, och ja jag kan kanske tyda något, men är inte säker.. Var ju en stund sen jag tog testet nu :( är ett obefintligt streck i så fall :/
Ja det är konstigt att jag nu kunde tyda en liiiiiiten skugga.. Men kanske bara är en synvilla.. Jag har bim på fredag, jobbar hela midsommarhelgen. Så får testa på söndag morgon om tant röd inte kommit. Eller hur många timmar ska man hålla sig? Kanske kan testa på lördag när jag vaknat? Sover ju ändå ca 5 timmar när jag gått av på morgonen :) tack!!! Snällt av dig!!
Jag uppdaterar listan för sista gången, hoppar över till julitråden. Överlämnar ansvaret till den som vill ha det :) Lycka till alla som inte fått mens än. Hoppas vi inte ses i julitråden :)
Tack för dina super uppdateringar! Hoppas det tar sig mycket snart för dig/er! Håller hårt i tummarna!
BIM eftersläntare ;)12/6 lillskrutten14/6 muuppeens, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09
16/6 medow
Hur är det med er idag?
BIM17/6 mkes, Glovey, m2b18/6 Josssa90, Cystan, sommarblomma119/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj8320/6 HardrockGoddess, Maka94,miachr78, Ashurst Klara, svurkbebis
20-21/6 malre, gabriellap21/6 RapidAngel, gullan83, Knasbollen87
22-23/6 mikamon, Tassen
23/6 skepparbarn24/6 GlitterLina 24-25/6 Suada8626/6 linnsanbelle 27/6 TouchOfRed30/6 Mmeli, soofa, Att vänta
PLUSSAT + Caylyn BF 7/2 Desideri BF11/2Aniromagruvan BF11/2canada
EliWe
lindakarlsson4380 BF19/2
sladda
Marta2005
NellieMeja BF 18/2
Marie14
Nenna
Längtan Så Stor
Javli
siz

Tråkigt!! Hoppas det blir er tur nu tjejer!
Ni som plussat vad har ni haft/har symptom dagar innan bim? Jag är på Bim-5 och har inga spec symptom förutom ömma bröst sedan ÄL....
Mitt symtom var att jag inte kände av något av det jag brukar innan mens.. Samt stickningar kring livmodern.
Senaste dagarna har tuttarna känts tunga och gjort ont sen har det sticks i magen och jag har varit väldigt trött och kissat mycket samt dålig i magen :) hoppas du får ditt plus!
Ja hoppas !! :) när har du bim ?
Det är ju så olika hur man känner :) du ska inte känna att det är kört för att du inte känner något .. När jag var gravid sist (tyvärr slutade det i MA) så kände jag ingenting i början .. Så hoppet är inte ute :)
Så himla tråkigt gruvan!!! Styrkekramar
Tog ett test som var negativt i morse. Är på äl+11 och sist jag plussade var det svagt på äl+13. Har inga förhoppningar kvar då brösten svullnat upp idag och det brukar de göra innan mens :) Så vi som inte plussat - ses i julitråden :)
Fick det här imorse så det är starkare nu !:) lycka till alla tjejer .. Och hoppas ni får era efterlängtade plus väldigt snart .. Det är ni värda !!:)
Oj oj hoppas hoppas hoppas det blir en riktig graviditet
Okej :) har två digitala så om de visar negativt tar jag ett nytt om några dagar:)
Hej!
Jag hoppar på denna peppiga grupp här i slutet av juni!
För oss är juni första månaden någonsin utan p-piller (!) och om saker fungerar som de ska så borde BIM hamna här till helgen! Jag är ganska övertygad om att jag haft äl i mitten på juni då jag haft värk och "drag" liksom i ljumskarna i ungefär 3-4 dgr. Sen förstår jag ju att det kan vara väldigt individuellt hur snabbt kroppen faktiskt kommer i fas igen.
Vi är inte så metodiska (än ) utan kör med inställningen att "det händer när det händer". Med det inte sagt att jag lyckats hålla mig ifrån att googla på graviditetstecken dock...
Ska bli kul att få dela med sig av alla funderingar om snurrar i huvudet och att få ta del av era erfarenheter och råd!
Tack!
Ok, va kul a det är fler i samma sits att tjöta me! Jag luftar inte detta så mycket utanför hemmet heller, tycker det är skönt att få jobba ifred tills man har glada nyheter att berätta
Uppskattar du datum för din BIM eller har ni kört med något p-medel som inte påverkar kroppen sas?
Spännande torsdag du har framför dig!
Nu kom min mens som brevet på posten, finns ju inget mer regelbundet än den :) Lycka till alla fina tjejer! Hoppar över till juli tråden, hoppas vi inte ses där ;)
juli med nya chanser! Ses kanske i julitråden, spännande dagar att vänta här! 
Håll mig uppdaterad