BIM juni 2015
Äl +5 idag, bim 19/6. Ska man orka vänta tills bim eller när kan man testa? När ska ni testa? :)
Äl +5 idag, bim 19/6. Ska man orka vänta tills bim eller när kan man testa? När ska ni testa? :)
Är på äl+6. Ni som är ungefär där har ni börjat känna av några tecken? Jag kände som en brännande känsla idag och sen lite molvärk. Annars har det inte varit något.
Äl+7 idag, testade och fick fram detta.. Ska jag testa på bim igen eller borde det synts idag? :( 
Jag har 5 dagar kvar tills bim o äl+9. Är det slöseri att testa? Eller ska man vänta? Det kliar i fingrarna! :D
Fick inget svar på min fråga :(
Kan man testa dagen innan bim eller ska man vänta tills efter bim typ? Sen undrar jag om det är vanligt att man har illaluktande flytningar när man är gravid. Jag har aldrig det förutom precis innan mensen, men den ska jag inte ha förräns den 19/6. Så det är ju inte vanligt för mig. Spelar kroppen mig ett fnatt eller kan jag vara gravid? Har fortfarande molnande och stickande känsla i magen och ländryggen samt att magen är svullen. Tog negativt gravtest imorse.
Need some help :(
Normalt att vara så svullen?! :O

Är detta positivt? BIM-2