• Caylyn

BIM juni 2015

linnsanbelle skrev 2015-05-24 22:11:24 följande:

Testa du :) ägget kan ju fästa redan på ÄL+3 men också ända fram till bim.. Hoppas på ett positivt test

Jag testade neg i fredags på ÄL+11 men fick senare en pytteliten blödning som ja misstänker kan ha varit en nidblödning, hoppas!!

Hoppas det :)
  • Caylyn

Blev inget positivt test idag men det är ju fortfarande tidigt. Tyckte mig ana en väldigt svag nyansskillnad däremot. Ska vänta tills slutet av veckan och ta ett nytt då.

• Caylyn
    sowe81 skrev 2015-05-25 19:29:50 följande:

Gör du rätt i, vissa får ju inte plus förens på äl+14-15...

Första gången jag var gravid fick jag inte ett positivt test förrän i vecka 6. Det slutade tyvärr i missfall . Andra gången fick jag inget plus alls men missfall i vecka 10. Ligger lite i släkten att plussa sent men det är bara vänta ett tag och testa igen.
  • Caylyn
    sowe81 skrev 2015-05-25 22:49:12 följande:

Ja då känns det som du inte producerar då mkt som testerna kräver i början. Bara slöseri med pengar. När är bim?

Beklagar dina missfall, vet hur jobbigt det är, har haft tre själv (v11, 7 och 10).

Bim är 2 juni så några dagar kvar
  • Caylyn
    sowe81 skrev 2015-05-26 08:08:56 följande:

Hoppas veckan går fort! Jag har bim 5/6.

Det värsta är ju att behöva vänta. Synd att man inte kan få veta om det tog sig dagen efter äl
  • Caylyn
    gabriellap skrev 2015-05-26 10:56:14 följande:

Hej! Då hoppar jag in i denna tråd , detta är faktiskt den första gången vi kommer göra ett riktigt försök då vi köpt ägglossningstest för första gången så hoppas verkligen :) min mens är slut imorgon .. Så är det någon som vet ungefär när man kan börja testa .. Jag har mellan 28-32 dagar menscykeln :)

Jag hade börjat testa vid dag 12 senast. Troligen redan vid dag 10 för att vara säker. Men det är jag :D
  • Caylyn
    Nystjärna skrev 2015-05-26 18:02:08 följande:

Sådär då har man precis beställt hem gravtest då :) <3

Var beställde du? Hoppas det blir bra resultat :D
  • Caylyn

Vilken usel dag. Är jag inte gravid så har det nog slagit slint i skallen. Jag jobbar som taxi chaufför och är rätt bra på att hitta dit jag ska. Har varit en sån virrig dag. Hittar inte adresserna utan var tvungen att använda gps:n. Höll på att börja gråta när jag trots gps kör fel. Kommer hem och är bara så trött att jag vill helst bara sova.

Ursäkta gnället :/

• Caylyn
    sowe81 skrev 2015-05-27 12:25:41 följande:

Jag är på äl+3. Går så segt. Kan vi inte hippa fram en vecka.... ????

Jag är för att hoppa fram en vecka :) är på bim-6 nu. Tror faktiskt jag ska ta ett nytt test i morgon. Har två test kvar.
  • Caylyn

Syrran tittade inom idag. Efter att ha tittat på mig en stund frågar hon om mina bröst har blivit större.

Nog för att de gör ont och har blivit tyngre trodde bara inte att de blivit större

Svar på tråden BIM juni 2015