BIM juni 2015
Jag plussade igår bim -2!!! Jag vill önska er alla tjejer lycka till och ge inte upp! Det tog 4 månader för mig så ge bara inte upp o lycka till nu :)
Jag plussade igår bim -2!!! Jag vill önska er alla tjejer lycka till och ge inte upp! Det tog 4 månader för mig så ge bara inte upp o lycka till nu :)
Ligger kvar i sängen och slits mellan tankarna... Har som sagt bara ett clearblue digital hemma i och är på BIM-1.. Känns som att det är bäst att vänta,
Dom ska funka på BIM-4, jag skulle prova :) mitt visade gravid på bim-2, hade inte provat det innan så kanske hade visat tidigare.
Så tråkigt att ni fått eran mens! :(
Har du testat än? Jag hade bim igår och ingen mens än, men den molnande smärtan håller i sig.. Lycka till! :)
Vad menas med tempdipp? Vad innebär det? Jag har haft stadigt 37,2 i temp i en vecka, men i morse har det gått ner till 36,4. Har man lägre temp om man är gravid? Eller om man inte är det?
När hade du tänkt testa då? :)
Tänkte testa imorse, men av bara farten gick jag upp på toa och glömde helt bort att jag skulle testa.. Prutt! Kanske lika bra:)
Här kom mensen nyss.. Jävla skit! :'(
Men nej vad synd!! :( vi får ta nya tag nästa månad båda två då :( vi syns med all säkerhet i juli tråden.. Lycka till!
Ja min sambo är med sån. Han trodde med att det skulle gå direkt.. :( ja ett år kan man nästan räkna med, många tar det längre tid för. Oj vad är det för fel då som för att hon inte kan få barn?
Hur gammal är du förresten? Lite kul att veta om vi är i samma ålder :). Jag och sambon längtar så efter att kunna köpa alla saker o inreda vårt extra sovrum! Ska bara bli ett barn först :P hehe
Ojdå :( det hoppas man verkligen att man får slippa.. :(
Jag är 23 och sambon är 25 :) nästan samma ålder då! :)
Det gör du rätt i! Det har många frågat oss med, men känns som om man bara ska låta det hända och inte planera så mycket. Är det många som frågar? Har ni varit tillsammans länge? Vi har varit tillsammans i 2,5 år snart. Vi får hoppas att juli är våran månad, och att vi får mars- bebisar :D
Förstår inte hur folk vågar fråga sådant, tycker man inser mer och mer att det inte är så lätt för alla att bli gravida. Tack och lov är jag ganska förskonad från sådant, trots att jag är 28 år och har varit tillsammans med min pojkvän i snart 4 år.
Kram till dig!
Igår var min sambo med i en trafikolycka, han klarade sig med änglavakt och bilen blev en skrothög. Skakiga dagar och en massa oro. Så tacksam att jag inte plussade den här månaden.. Ibland så bara faller allt på plats. Sambon sa precis "tänk om vi hade plussat, då hade kanske inte jag levt. Jag kanske fick en andra chans istället för att det skulle bli en liten bebis" tårarna bara rinner, skakar och är så chockad. Nu ska vi försöka samla ihop oss, leta en ny bil. Vi som hade sett framemot att ha bebis och vagn i den här bilen. I helgen åker vi på hotellweekend ich sen hoppas jag att psyket klarar av försök nr 3 i juli. Kram på er!